Αγγελίες    Επικοινωνία

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Πράσινο φως άναψε το Υπουργείο Υποδομών για τη συνέχεια του διαγωνισμού για την εργολαβία - σκούπα στο Άκτιο - Αμβρακία.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com, η ηγεσία του Υπουργείου αποφάσισε να προχωρήσει το διαγωνισμό καθώς υπάρχουν ασφυκτικές χρονικές πιέσεις για την ολοκλήρωση του έργου από το ΕΣΠΑ. Επίσης θεωρείται πως η ολοκλήρωση του θα βοηθήσει στην γεωμετρική βελτίωση του επιπέδου της οδικής ασφάλειας μια και στον σημερινό δρόμο έχουμε θρηνήσει αρκετά θύματα.

Η εργολαβία-σκούπα είναι έργο-γέφυρα (χρηματοδοτείται δηλαδή από δύο συνεχόμενα προγράμματα ΕΣΠΑ) και θα πρέπει να έχει αποπερατωθεί μέχρι το τέλος του 2023, που είναι και η καταληκτική προθεσμία για τα έργα της περιόδου 2014-2020.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Η απόφαση να προχωρήσει ο διαγωνισμός δίνει ελπίδες ότι τελικά θα ολοκληρωθεί η διαδικασία και κάποια στιγμή μέσα στους επόμενους 8-10 μήνες θα πέσουν οι πολυπόθητες υπογραφές. Να θυμίσουμε πως ο διαγωνισμός είχε διεξαχθεί στις 26 Ιουνίου 2018 και από τη διαδικασία αποσφράγισης των προσφορών είχε προκύψει μειοδότρια η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ με ποσοστό έκπτωσης 49,85% το οποίο εγκρίθηκε στις 15 Οκτωβρίου.

Στις 24 Οκτωβρίου υποβλήθηκε προδικαστική προσφυγή η οποία εξετάστηκε στις 31 Οκτωβρίου και έγινε δεκτό το σχετικό αίτημα αναστολής-προσωρινώ μετρών. Στις 11 Δεκεμβρίου έχουμε νέα απόφαση της ΑΕΠΠ με την οποία απορρίφθηκε η προηγούμενη προσφυγή.

Το οριστικό πάγωμα στο έργο έφερε η απόφαση 40/2019 της Επιτροπής Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας με την οποία έγινε εν μέρει αποδεκτή η αίτηση αναστολής εκτέλεσης της απόφασης της από 11.1.018 απόφασης της ΑΕΠΠ. Στις 4 Μαρτίου ακολούθησε και αίτηση ακύρωσης της απόφασης για την αναδοχή του έργου από την GD Infrastrutture.

Τελικά το Υπουργείο Υποδομών με απόφαση του στις αρχές Ιουνίου ανακάλεσε το αποτέλεσμα του διαγωνισμού και έτσι κατά κάποιο τρόπο ξαναγύρισε πίσω ο χρόνος, στην στιγμή που κατατέθηκαν οι προσφορές.

ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ

Τώρα, σύμφωνα με πληροφορίες από πηγές κοντά στο διαγωνισμό, όπως αναφέρουν στο ypodomes.com, η επιτροπή του διαγωνισμού θα πρέπει να ζητήσει από τα σχήματα που συμμετέχουν, όλα τα απαραίτητα στοιχεία που θα διασφαλίσουν την ακεραιότητα της συμμετοχής τους και στη συνέχεια να προχωρήσει εκ νέου στην ανάδειξη του ανάδοχου σχήματος.

Το έργο έχει διάρκεια 36 μήνες οπότε αν τελικά καταφέρει να ξεκινήσει μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020 θα καταφέρει οριακά να ολοκληρωθεί μέσα στο 2023, εξασφαλίζοντας την ομαλή ροή των χρημάτων του ΕΣΠΑ. Το έργο έχει κόστος 150 εκατ. ευρώ (και προαίρεση επιπλέον 10 εκατ. ευρώ) και είναι ενταγμένο στο ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ.

Νωρίτερα θα παραδοθεί η λεγόμενη Παράκαμψη Αμφιλοχίας, το ανατολικό άκρο του αυτοκινητόδρομου της Αμβρακίας Οδού. Σύμφωνα με παλαιότερες εκτιμήσεις εκεί θα χρειαστούν έργα περίπου 6-10 μηνών για να μπορέσει να παραδοθεί σε λειτουργία.

Με αυτό τον τρόπο το Υπουργείο Υποδομών θεωρεί ότι θα μπορέσει να παραδώσει σε λειτουργία και αυτόν τον αυτοκινητόδρομο όσο το δυνατόν ταχύτερα, χωρίς να κινδυνεύσουν τα κονδύλια του ΕΣΠΑ.

Η ΑΜΒΡΑΚΙΑ ΟΔΟΣ

Πρόκειται για ένα από τα ταλαιπωρημένα έργα της χώρας. Ξεκίνησε σαλαμοποιημένο (βλέπε Πάτρα-Πύργος) σε 4 τμήματα το Μάρτιο το 2010. Η προθεσμία ολοκλήρωσης ήταν για τον Μάρτιο του 2013 (!!). Η κρίση και τα προβλήματα των αναδόχων, ενέπλεξαν το έργο σε συνεχόμενες παρατάσσει. Τελικά 6 χρόνια και 2 μήνες από την οριακή προθεσμία, παραδόθηκαν τα πρώτα 15 χλμ.

Η Αμβρακία Οδός είναι ένας νέος κλειστός αυτοκινητόδρομος με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση που ενώνει την Ιόνια Οδό (στο νότιο άκρο της λίμνης Αμβρακίας) με την υποθαλάσσια σήραγγα Ακτίου-Πρέβεζας και την Λευκάδα. Θα έχει μήκος 48,5 χιλιόμετρα και θα διανύεται σε περίπου 25 λεπτά.

Η απόσταση Αντίρριο - Άκτιο και Αντίρριο-Λευκάδα θα μειωθεί σε περίπου 60-70 λεπτά και συνολικά η απόσταση από την Αθήνα θα μειωθεί αισθητά σε περίπου 3 ώρες και 20 λεπτά από 4 ώρες που είναι σήμερα.

Ο αυτοκινητόδρομος της Αμβρακίας Οδού μήκους 48,5 χλμ. θα είναι ο πρώτος ολοκληρωμένος κάθετος άξονας της Ιόνιας Οδού. Έπονται εκείνες προς Αγρίνιο, Αστακό, Τζουμέρκα και Πρέβεζα από το Υπουργείο Υποδομών που θα ολοκληρώσουν το αναβαθμισμένο οδικό δίκτυο της ευρύτερης περιοχής.

Πηγή: ypodomes.com

Τη σύγκληση σύσκεψης με όλους τους βουλευτές Αχαΐας, Ηλείας και τους εμπλεκόμενους φορείς για τη διαμόρφωση του διεκδικητικού πλαισίου, αλλά και άμεση συνάντηση με τον Υπουργό Υποδομών αποφάσισε να ζητήσει η Επιτροπή Παρακολούθησης του Οδικού Άξονα Πατρών - Πύργου, Πύργου - Καλό Νερό, Καλό Νερό - Τσακώνα.

Στη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη 23 Ιουλίου 2019, υπό τον πρόεδρο Δημήτρη Κωσταριά, αναλύθηκε το θέμα «νέα δεδομένα και εξελίξεις για την πορεία της Ε.Ο. Πατρών-Πύργου». Τα μέλη της επιτροπής ομόφωνα εξέφρασαν τις έντονες ανησυχίες τους μετά τις προγραμματικές δηλώσεις του Υπουργού για την πιθανή ακύρωση του τρόπου εκτέλεσης του έργου Πάτρα-Πύργος και την υιοθέτηση άλλου τρόπου εκτέλεσής του για τους λόγους που ο ίδιος ανέφερε.

Αφού διατυπώθηκαν όλες οι απόψεις, τα μέλη της Επιτροπής Παρακολούθησης εξέφρασαν τους φόβους τους -για επ’ αόριστον αναβολή εκτέλεσης του έργου και κατέληξαν στα εξής:

Απαιτούμε τη συνέχιση του έργου, όπως ήδη έχει προγραμματιστεί και εκτελείται, χωρίς καμιά άλλη καθυστέρηση. Να συνυπολογιστεί ότι η Ηλεία έχει αποκλειστεί από τους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους γεγονός που έχει συνέπειες στην οδική ασφάλεια, την ανάπτυξη και τον τουρισμό.

Εκτιμήθηκε ότι ο συγκεκριμένος τρόπος δημοπράτησης έγινε στο πλαίσιο της κείμενης νομοθεσίας, έτυχε της έγκρισης του Ελεγκτικού Συνεδρίου και των ευρωπαϊκών αρχών, ενίσχυσε τον ανταγωνισμό και οποιαδήποτε άλλη σκέψη για επανεκτίμηση και επανασχεδιασμό, επαναπροκήρυξη και νέα διαγωνιστική διαδικασία καθιστά το έργο ανενεργό και το παραπέμπει στις καλένδες (π.χ υπάρχει κίνδυνος για απένταξη και απώλεια 295 εκατ. ευρώ, αποζημιώσεις των πέντε ήδη υπογεγραμμένων αναδόχων επιχειρήσεων κτλ).

Στα σύγχρονα κράτη και στα κράτη δικαίου, επιβάλλεται η συνέχεια και το Υπ. Υποδομών έχεις όλους εκείνους τους μηχανισμούς για την υλοποίηση του υφιστάμενου σχεδιασμού, ώστε να εγγυηθεί την ολοκλήρωσή του μέχρι τη λήξη του τρέχοντος προγράμματος έως το 2023.

Για όλους τους παραπάνω λόγους αποφασίσαμε να ζητήσουμε από τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Απόστολο Κατσιφάρα, σε συνεννόηση με το νεοεκλεγέντα Περιφερειάρχη Νεκτάριο Φαρμάκη, να οργανώσουν εντός της εβδομάδας μια σύσκεψη με όλους τους βουλευτές των Περιφερειακών Ενοτήτων Αχαΐας και Ηλείας, όπως επίσης τους εμπλεκόμενους φορείς για τη διαμόρφωση του διεκδικητικού πλαισίου προς τον Υπουργό και να ζητήσουν άμεση και κατά προτεραιότητα συνάντηση, προκειμένου να εξομαλυνθεί η κατάσταση και να συναποφασιστεί μετά του Υπουργού το μέλλον του έργου.

Τη λήψη απόφασης σε ανώτατο κυβερνητικό επίπεδο, σχετικά με την εμπλοκή που έχει δημιουργηθεί μετά την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για το καρτέλ στα δημόσια έργα, θα επιδιώξει η νέα ηγεσία του υπουργείου Υποδομών.

Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα ο διαγωνισμός «σκούπα» Ακτίου – Αμβρακίας, που πιθανότατα θα ακυρωθεί λόγω καταδικαστικής απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», ο κ. Κώστας Καραμανλής θα προτείνει στο υπουργικό συμβούλιο την επίλυση του ζητήματος μέσω νομοθετικής ρύθμισης, το περιεχόμενο της οποίας δεν είναι γνωστό.....

Η απόφαση σε ανώτατο επίπεδο είναι αναγκαία προκειμένου να μην κατηγορηθεί ο νέος υπουργός ότι παίρνει μια απόφαση που ευνοεί ή «καταστρέφει» τις κατασκευαστικές εταιρείες. Σε κάθε περίπτωση, η λήψη απόφασης κρίνεται αναγκαία, καθώς έχει εκ των πραγμάτων δημιουργηθεί μια μόνιμη πηγή εμπλοκής στο σύστημα παραγωγής δημοσίων έργων στη χώρα μας.

Υπενθυμίζεται ότι, πέραν των προστίμων που επέβαλε στις εταιρείες που συμμετείχαν στο καρτέλ, η Επιτροπή Ανταγωνισμού ζήτησε να ληφθούν ουσιώδη μέτρα «αυτοκάθαρσης». Ως αποτέλεσμα, σε κάθε διαγωνισμό που συμμετέχουν οι εταιρείες αυτές, προσφεύγουν οι «αντίπαλοί» τους υποστηρίζοντας ότι δεν έχουν ληφθεί επαρκή μέτρα και, επομένως, δεν θα έπρεπε να γίνει δεκτή η συμμετοχή τους.

Έτσι έχουν ασκηθεί προσφυγές στους διαγωνισμούς της γραμμής 4 του μετρό, αλλά και στην εργολαβία «σκούπα» για την ολοκλήρωση του άξονα Ακτίου – Αμβρακίας. Η δεύτερη περίπτωση είναι και η δυσκολότερη, καθώς όλα δείχνουν ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας θα κάνει δεκτή την προσφυγή κατά του αποτελέσματος του διαγωνισμού (προκρίθηκε η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ, η σύμβαση όμως δεν έχει υπογραφεί λόγω της εμπλοκής).

Προ μηνός, το υπουργείο Υποδομών, διαβλέποντας την εξέλιξη αυτή, ακύρωσε την απόφαση κατακύρωσης του αποτελέσματος, προκειμένου οι συμμετέχοντες να υποβάλουν στοιχεία σχετικά με τα μέτρα αυτοκάθαρσης που έχουν λάβει. Στο υπουργείο Υποδομών σήμερα εκτιμούν πως με μια καταδικαστική απόφαση η μόνη λύση που απομένει θα είναι η ακύρωση και επαναδημοπράτηση του έργου, που επίσης έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ ως «γέφυρα».

Αντίθετα, στην περίπτωση του μετρό (γραμμή 4), λόγω του μεγάλου μεγέθους και της τεράστιας σημασίας του έργου, θα εξαντληθεί κάθε περιθώριο προκειμένου να μην ακυρωθεί ο διαγωνισμός, που βρίσκεται σε εξέλιξη.

«Θα... πνιγούµε αν δεν παρθούν µέτρα»

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 18/07/2019

 

Με εξώδικο προσπαθούν να αφυπνίσουν τους αρμοδίους του υπουργείου Υποδομών της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του δήμου Μεσολογγίου αρκετοί κάτοικοι, φοβούμενοι νέα πλημμύρα στις περιουσίες τους.

Οι: Τσίρκας Κωνσταντίνος, Καραλής Θεόδωρος, Κοντούσια Αλεξάνδρα, Χονδρογιάννης Σπυρίδωνας, Κλαδούχας Γεώργιος και Κλαδούχας Χρήστος, οι οποίοι έχουν ιδιοκτησίες σε «επικίνδυνα» σημεία, θεωρούν ότι αν δεν ληφθούν άμεσα μέτρα θα ξαναϋποστούν ζημιές όπως συμβαίνει από το 2016 μέχρι τώρα. Μέσω του πληρεξουσίου δικηγόρου τους Αθανασίου Λύρου, επιρρίπτουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης για τις καταστροφές...

Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 18/07 σε όλα τα περίπτερα του νομού

Η παρακολούθηση των δημοπρατημένων τμημάτων της Ολύμπιας Oδού στην Πατρών–Πύργου, αλλά και η πορεία των ενεργειών για τα υπολειπόμενα τμήματα Πύργος–Καλό Νερό και Καλό Νερό–Τσακώνα βρέθηκαν στο επίκεντρο τεχνικής συνάντησης που πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2019, στο Υπουργείο Υποδομών στην Αθήνα, με τη συμμετοχή του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Απόστολου Κατσιφάρα.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο Γραφείο του Γενικού Διευθυντή Συγκοινωνιακών Υποδομών Ιωάννη Καρνέση, μετά από αίτημα της Γνωμοδοτικής Επιτροπής που έχει συσταθεί από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, με στόχο την ολοκλήρωση της Ολυμπίας Οδού. Υπήρξε εκτενής συζήτηση για τις διαδικασίες που έχουν ακολουθηθεί και αφορούν στο σύνολο του έργου έως την Τσακώνα.

Οι εργολαβίες της Πατρών - Πύργου

Ειδικότερα, όπως αναφέρθηκε, έχουν ολοκληρωθεί όλες οι προβλεπόμενες εκ του νόμου διαδικασίες για τις έξι από τις οκτώ εργολαβίες και απομένει να κατατεθούν και οι έξι στη Βουλή προς κύρωση. Αφού εξασφαλιστεί η έγκριση του Κοινοβουλίου θα ακολουθήσει η υπογραφή των συμβάσεων περί τα τέλη Ιανουαρίου.

Σε ό,τι αφορά τις εργολαβίες 3 (τμήμα Κυλλήνη - Αμαλιάδα) και 2 (Αμαλιάδα – Δουνέϊκα) η διαγωνιστική διαδικασία βρίσκεται στο τελικό στάδιο και μέσα στις επόμενες ημέρες θα φανεί αν υπάρξουν νέες προδικαστικές προσφυγές ή θα προχωρήσει ο προσυμβατικός έλεγχος. Η εκτίμηση που υπάρχει πάντως στο Υπουργείο Υποδομών είναι ότι σε κάθε περίπτωση μέσα στον Μάρτιο είναι εφικτό να κλείσουν και αυτές οι εκκρεμότητες.

Τα υπολειπόμενα τμήματα Πύργος– Καλό Νερό και Καλό Νερό–Τσακώνα

Σε ό,τι αφορά το τμήμα Πύργος – Καλό Νερό εκτιμάται ότι ο διαγωνισμός θα προκηρυχθεί στις αρχές Μαρτίου. Πρόκειται για ένα έργο επεμβάσεων βελτίωσης της οδικής ασφάλειας, συνολικού προϋπολογισμού 19,8 εκατ. ευρώ.

Για το τμήμα Καλό Νερό – Τσακώνα ανακοινώθηκε ότι ολοκληρώθηκε η εκπόνηση της μελέτης, παραδόθηκε και εξετάζονται δύο εναλλακτικές λύσεις για το χρηματοδοτικό πλαίσιο και την υλοποίηση του έργου.

«Ήταν η πρώτη συνάντηση της θεσμικής επιτροπής για την ολοκλήρωση της Ολυμπίας Οδού με τα στελέχη του υπουργείου Υποδομών. Συζητήσαμε για το σύνολο του φυσικού και τεχνικού αντικειμένου. Η διεκδίκησή μας είναι μόνιμη και σταθερή. Είμαστε εδώ και θα παρακολουθούμε τις εξελίξεις μέχρι το όραμά μας να γίνει πραγματικότητα» δήλωσε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας.

Από την πλευρά του ο Πρόεδρος της Γνωμοδοτικής Επιτροπής Δημήτρης Κωσταριάς βοηθός Περιφερειάρχη σε θέματα Ολυμπισμού, Εθελοντισμού και Αθλητισμού, πρόσθεσε: «Λειτουργήσαμε θεσμικά και συγκροτήσαμε ένα θεσμικό όργανο για την παρακολούθηση της πορείας της Ολυμπίας Οδού. Είχαμε μια πρώτη επαφή με το Υπουργείο Υποδομών, κατά την οποία ζητήσαμε να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα, επειδή τα χρονικά όρια στενεύουν. Ήδη προσδιορίσαμε την επόμενή μας συνάντηση για τις αρχές Φεβρουαρίου, προκειμένου να είμαστε ενήμεροι για κάθε εξέλιξη».

Στην τεχνική συνάντηση συμμετείχαν ακόμη ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Ηλείας Γιώργος Γεωργιόπουλος, ο αντιπρόεδρος του ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας Γιώργος Ρόδης, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Πτυχιούχων Εργοληπτών Δημοσίων Έργων Πατρών Πέτρος Μαντάς και ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Εργοληπτών Δημοσίων Έργων Ηλείας Νικόλαος Διάκος.

Η αναβάθμιση τμήματος της οδού Αγρίνιο – Άγιος Βλάσης της Ε.Ο Αντιρρίου – Καρπενησίου, η οδική σύνδεση της πόλης της Λευκάδας με τον οδικό άξονα Άκτιο – Δυτικός Άξονας και η αναβάθμιση της Ε.Ο 33 Πατρών – Τριπόλεως (πρώην 111), βρέθηκαν στο επίκεντρο τεχνικής συνάντησης  που πραγματοποιήθηκε σήμερα Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2018, στο Υπουργείο Υποδομών στην Αθήνα.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο Γραφείο του Γενικού Διευθυντή Συγκοινωνιακών Υποδομών Ιωάννη Καρνέση, όπου και αναλύθηκαν διεξοδικά στόχοι, χρονοδιαγράμματα και πιθανές διορθωτικές κινήσεις για την αποτελεσματικότερη υλοποίηση των έργων και την ταχύτερη απορρόφηση των πόρων. 

«Όπως είχαμε δεσμευτεί στην πρόσφατη επίσκεψή μας στο έργο Αγρίνιο – Άγιος Βλάσης, πραγματοποιούμε συνάντηση για την εξέλιξη του έργου. Η αναβάθμιση του οδικού δικτύου αποτελεί προτεραιότητά μας. Για το σκοπό αυτό σχεδιάζουμε έργα, υλοποιούμε έργα, ενώ χρηματοδοτούμε και έργα που υλοποιούνται από άλλους φορείς. Όλα αυτά βρίσκονται συνεχώς στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός μας» ανέφερε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας.

Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά το τμήμα της οδού Αγρινίου – Άγιος Βλάσης της Εθνικής Οδού Αγρινίου – Καρπενησίου, αποφασίστηκε να μειωθεί το φυσικό και τεχνικό αντικείμενο, έτσι ώστε να μην δημιουργηθούν προβλήματα σε υφιστάμενες λειτουργίες και να ξεκινήσει άμεσα εκπόνηση μελετών για την κατασκευή νέου τμήματος από τον κόμβο στην περιοχή επί της οδού Αντιρρίου – Ιωαννίνων, μέχρι την περιοχή του κόμβου ΚΟ2 (Νέα Αβοράνη, Αγρίνιο). Η νέα μελέτη που θα εκπονηθεί θα ενταχθεί για χρηματοδότηση στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Για την οδική σύνδεση της πόλης της Λευκάδας με τον οδικό άξονα Άκτιο – Δυτικός Άξονας, αναμένεται απόφαση στις 15 Οκτωβρίου 2018 για τον προσδιορισμό τιμής μονάδας για τις απαλλοτριώσεις. Παράλληλα, αναμένεται η ειδική έκθεση σκοπιμότητας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ακολούθως θα προσδιοριστεί η δημοπράτηση του έργου.

Σχετικά με τις εργασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη στην Ε.Ο 33 Πατρών – Τριπόλεως (πρώην 111), ο Περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας αναφέρθηκε στην πρόσφατη επίσκεψή του στην περιοχή και μετέφερε την εκτίμηση ότι οι βελτιωτικές παρεμβάσεις που εκτελούνται δεν επαρκούν για ένα δρόμο που εντάσσεται  στο διευρωπαϊκό δίκτυο και συνδέει τις πρωτεύουσες των δύο Περιφερειών. Συμφωνήθηκε, να ετοιμαστεί φάκελος έργου με στοιχεία από μελέτες που έχουν μέχρι σήμερα υλοποιηθεί και να πραγματοποιηθεί νέα σύσκεψή για λήψη αποφάσεων.

Ποιοι συμμετείχαν

Στην τεχνική συνάντηση συμμετείχαν ακόμη ο Δήμαρχος Αγρίνιου Γεώργιος Παπαναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Αιτωλοακαρνανίας Χριστίνα Σταρακά, ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων Γιάννης Λύτρας, η Προϊσταμένη της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείριση Επιχειρησιακού Προγράμματος «Δυτική Ελλάδα 2014-2020» Άλκηστις Σταθοπούλου και το στέλεχος της ΕΥΔ/ΕΠ Γλυκερία Κατηφόρη.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                   

 

Σελίδα 1 από 4

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία