Αγγελίες    Επικοινωνία

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Η Κοινωφελής Επιχείρηση του Δήμου Αγρινίου ανακοινώνει την έναρξη μαθημάτων Παραδοσιακής Μουσικής.

Θα λειτουργήσουν τμήματα παιδικά & ενηλίκων στα ακόλουθα αντικείμενα :

- Εκμάθηση παραδοσιακών μουσικών οργάνων

λύρα (κρητική, πολίτικη)

λαούτο (κρητικό, πολίτικο, στεριανό)

ούτι, ταμπουράς, μαντολίνο

Υπεύθυνος: κος Γεώργιος Αθανασόπουλος 6939260758

- Παραδοσιακή Χορωδία

Υπεύθυνη: κα Ευσταθία Γρέντζελου 6985073363

Χώρος διεξαγωγής των μαθημάτων η 11ης Ιουνίου 8Α

 

 

Δεκάδες τμήματα που θα δεχτούν υποψηφίους με βαθμολογίες κάτω από τη βάση θα έχουμε φέτος στα πανεπιστήμια της χώρας, καθώς με την κατάργηση της Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης αναμένεται ότι θα «περάσουν» στα ΑΕΙ και οι βαθμολογίες υποψηφίων που γίνονταν ετησίως δεκτοί στην Ανώτατη Εκπαίδευση με γραπτά αρκετά κάτω από τα 10.000 μόρια.

Μεγάλα ήταν τα ποσοστά αποτυχίας στη Χημεία φέτος, όπως έχει ήδη επισημανθεί, ενώ μικρότερα ήταν τα ποσοστά των αριστούχων και στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας και τη Βιολογία στην Ομάδα της Πληροφορικής και των Οικονομικών, όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα».

«Πάντως αν ο στόχος είναι το να αιφνιδιάσουμε φέτος, για μια ακόμη φορά το πετύχαμε» λέει στα «Νέα» -σχολιάζοντας τα βαθμολογικά αποτελέσματα των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων και τα μεγάλα ποσοστά γραπτών με χαμηλές βαθμολογίες- ο μαθηματικός Γιάννης Ζαμπέλης.

Όπως αναφέρει δε, το πρόβλημα της εξεταστικής διαδικασίας είναι ότι συχνά «οι κανόνες αλλάζουν ενώ το παιχνίδι έχει ξεκινήσει».

Φέτος λοιπόν…

Στην Ομάδα Προσανατολισμού Οικονομικών Σπουδών, κάτω από τη βάση έγραψε φέτος στα Μαθηματικά το 73,96% των υποψηφίων που αποτελεί μεν τεράστιο ποσοστό αποτυχίας αλλά βελτιωμένο σε σχέση με το 83,17% που είχε καταγραφεί στο ίδιο μάθημα την περασμένη χρονιά. Στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας από την άλλη πλευρά, φέτος ήταν μεγαλύτερη η αποτυχία και έγραψε κάτω από τη βάση το 43,03%, ενώ πέρυσι στις ίδιες βαθμολογίες είχε καταγραφεί το 35,37%. Και στη Βιολογία Γενικής Παιδείας όμως φέτος έγραψε «κάτω από τη βάση» το 71,92%, ενώ πέρυσι ήταν το 68,88%.

Στην Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών όπου τοποθετείται και η «αφρόκρεμα» των άριστων μαθητών στα Μαθηματικά Ομάδας Προσανατολισμού πέρυσι έγραψε κάτω από τη βάση το 65,21% και φέτος το 46,59%, είχαμε δηλαδή φέτος καλύτερες επιδόσεις. Στη Φυσική και τη Βιολογία τα βαθμολογικά δεδομένα φέτος είναι περίπου τα ίδια με πέρυσι, ενώ στη Χημεία έγραψε κάτω από τη βάση φέτος το 42,12%, ενώ πέρυσι ήταν το 26,25%.

Στην Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών έγραψε φέτος κάτω από τη βάση στη Βιολογία Γενικής Παιδείας το 62,72% (πέρυσι ήταν το 59,33%), και στα Αρχαία Ελληνικά Ομάδας Προσανατολισμού το 31,72% (πέρυσι ήταν το 36,59%), ανεβάζοντας δηλαδή έτσι τις επιδόσεις των φετινών εξετασθέντων.

Στην Ιστορία Ομάδας Προσανατολισμού παρέδωσε γραπτά κάτω από την βαθμολογική βάση φέτος το 47,20%, ενώ πέρυσι στην αντίστοιχη κατηγορία ήταν το 46,21%.

Ανά πεδίο

Σχετικά με τα βαθμολογικά δεδομένα που δημιουργούνται, ο εκπαιδευτικός αναλυτής και διευθυντής των φροντιστηρίων Ομόκεντρο Αντώνης Φλω-ρόπουλος σχολιάζει ότι από την εξέταση της κλιμάκωσης της βαθμολογίας μπορούμε να εκτιμήσουμε ότι:

Στο 1ο Επιστημονικό Πεδίο οι βάσεις στις πολύ χαμηλόβαθμες θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα, γιατί οι επιδόσεις είναι σχεδόν ίδιες και οι σχολές είναι μόνο δώδεκα.

Στο 2ο Επιστημονικά Πεδίο το 2018 υπήρχαν 82 τμήματα με βάση μικρότερη από 10.000 μόρια και τώρα περιμένουμε να χαμηλώσει κι άλλο, ίσως κάτω και από 8.000, αφού τα θέματα της Χημείας κυρίως, αλλά και της Φυσικής, τους δυσκόλεψαν.

Στο 3ο Πεδίο είναι λίγοι οι υποψήφιοι με χαμηλές επιδόσεις, λιγότεροι από τα άλλα πεδία, και μόνο 9 τμήματα πέρυσι είχαν χαμηλή βάση. Η ίδια εικόνα αναμένεται και φέτος, με πτώση όμως μικρότερη από το 2ο Πεδίο.

Στο 4ο Πεδίο των σχολών Οικονομίας και Πληροφορικής υπάρχουν πολλές σχολές με μικρές απαιτήσεις και η μόνη διαφορά από πέρυσι είναι ότι φέτος θα λέγονται πανεπιστήμια, ενώ πριν τα λέγαμε ΤΕΙ. Με λίγα λόγια μπορούμε να πούμε ότι άλλαξε ο Μανωλιός και φόρεσε τα ρούχα του αλλιώς… Θα δούμε μικρές αυξομειώσεις και δεν θα έχουν μεγάλες αποκλίσεις. Φέτος όμως έχουμε και πολλά νέα τμήματα, τα περισσότερα στο 2ο και 4ο πεδίο και δεν μπορούμε να γνωρίζουμε που θα ισορροπήσει η βάση τους.

Πηγή: aftodioikisi.gr

Το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων της Γ ́ τάξης Γενικού Λυκείου, που θα ισχύσει από το επόμενο σχολικό έτος 2019-20 καθορίζει απόφαση την οποία υπέγραψε ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου και δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

Ειδικότερα το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα έχει ως εξής:

ΦΕΚ

Πηγή: aftodioikisi.gr

Τις ημερομηνίες λήξης των μαθημάτων του διδακτικού έτους 2018−2019 ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Συγκεκριμένα:

α. Την Τετάρτη 29 Μαΐου 2019, για τα ημερήσια και εσπερινά Γυμνάσια, Ειδικά Γυμνάσια, Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια και Γυμνάσια των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (δημόσιων και ιδιωτικών) της χώρας.

β. Την Τετάρτη 22 Μαΐου 2019, για τα ημερήσια και εσπερινά Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, Ειδικά Λύκεια, Ειδικά Επαγγελματικά Λύκεια και Λύκεια των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (δημόσιων και ιδιωτικών) της χώρας.

ΑΠΟΦΑΣΗ

Πηγή: aftodioikisi.gr

Φέτος για πρώτη χρονιά στο Γυμνάσιο Νεάπολης υλοποιείται πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, σε συνεργασία με τον καθηγητή Πληροφορικής του σχολείου Ευάγγελο Αραπογιάννη, για τους μαθητές της Β’ και Γ’ τάξης.

Τα μαθήματα διεξάγονται στο χώρο του Γυμνασίου εκτός σχολικού ωραρίου μια φορά την εβδομάδα.

Μέσα από τα μαθήματα ρομποτικής, το παιδί εφαρμόζει στην πράξη επιστήμες όπως η Πληροφορική, η Μηχανολογία, τα Μαθηματικά και η Φυσική, προγραμματίζοντας δικές του ρομποτικές κατασκευές σε μια εκπαιδευτική και παράλληλα ψυχαγωγική δραστηριότητα.

Ο Δ/ντης
Σκαφίδας Αθανάσιος

Μειώνεται ο αριθμός των εξεταζόμενων μαθημάτων του Επαγγελματικού Λυκείου από το σχολικό έτος 2018 – 2019 έτσι όπως αναφέρεται στην εγκύκλιο που απέστειλε το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και στα Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας, στην οποία περιλαμβάνονται και αναλυτικοί πίνακες με τα χαρακτηριζόμενα ως «γραπτώς εξεταζόμενα» και «μη εξεταζόμενα» μαθήματα κατά τις τελικές γραπτές Προαγωγικές, Απολυτήριες και Πτυχιακές εξετάσεις.

Οι τροποποιήσεις στην αξιολόγηση των μαθητών θα περιλαμβάνονται στο νέο Προεδρικό Διάταγμα που θα εκδοθεί. Ειδικότερα:

ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ – ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ – ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΕΤΗ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΕΠΑ.Λ. (από το σχολικό έτος 2018 – 20019)

Κατά τις Προαγωγικές, Απολυτήριες και Πτυχιακές εξετάσεις, οι μαθητές/-τριες και των τριών τάξεων των ΕΠΑ.Λ., εξετάζονται σε έξι (6) μαθήματα, θεωρητικά ή σχεδιαστικά ως εξής:

Α' ΤΑΞΗ :

«Μαθήματα Γενικής Παιδείας»: Νέα Ελληνικά, Άλγεβρα, Γεωμετρία, Φυσική, Χημεία, Ιστορία

Μείωση των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων σε 6 (από 14 που εξετάζονταν πριν τις αλλαγές που ξεκίνησαν κατά το σχολικό έτος 2017-2018).

Β΄ΤΑΞΗ :

3 «Μαθήματα Γενικής Παιδείας» κοινά για όλους τους τομείς: Νέα Ελληνικά, Άλγεβρα, Φυσική και

3 «Μαθήματα Τομέα» για κάθε έναν από τους 9 τομείς των Επαγγελματικών Λυκείων.

Μείωση των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων σε 6 (από 14 έως 22 μαθήματα, ανάλογα με τον τομέα, που εξετάζονταν πριν τις αλλαγές που ξεκίνησαν κατά το σχολικό έτος 2017-2018).

Γ΄ΤΑΞΗ :                 

2 «Μαθήματα Γενικής Παιδείας» κοινά για όλες τις ειδικότητες: Νέα Ελληνικά, Άλγεβρα και

4 «Μαθήματα Ειδικότητας» (εκ των οποίων τα δύο είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενα) για κάθε μία από τις 35 ειδικότητες των Επαγγελματικών Λυκείων (7 από τις 35 ειδικότητες εξετάζονται σε 5 μαθήματα, 2 «Γενικής Παιδείας» και 3 «Μαθήματα Ειδικότητας»).

Μείωση των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων σε 6 (από 13 έως 18 μαθήματα, ανάλογα με την ειδικότητα, που εξετάζονταν πριν τις αλλαγές που ξεκίνησαν κατά το σχολικό έτος 2017-2018).

Γ΄ΚΑΙ Δ΄ ΤΑΞΗ ΤΕΤΡΑΕΤΩΝ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΕΠΑ.Λ. (σχολικού έτους 2018 – 2019) ΚΑΙ  Δ΄ ΤΑΞΗ ΤΕΤΡΑΕΤΩΝ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΕΠΑΛ (σχολικού έτους 2019 – 2020)

Κατά τις Προαγωγικές, Απολυτήριες και Πτυχιακές εξετάσεις, οι μαθητές/-τριες των Γ΄ και Δ΄ τάξεων Εσπερινών ΕΠΑ.Λ., εξετάζονται σε έξι (6) μαθήματα, θεωρητικά ή σχεδιαστικά ή εργαστηριακά ως εξής:

Γ' ΤΑΞΗ :          

2 «Μαθήματα Γενικής Παιδείας» κοινά για όλες τις ειδικότητες: Νέα Ελληνικά, Άλγεβρα και

4 «Μαθήματα Ειδικότητας» για κάθε μία από τις 35 ειδικότητες των Επαγγελματικών Λυκείων (3 από τις 35 ειδικότητες εξετάζονται σε 5 μαθήματα, 2 «Γενικής Παιδείας» και 3 «Μαθήματα Ειδικότητας»).

Μείωση των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων σε 6 (από 10 έως 15 μαθήματα, ανάλογα με την ειδικότητα, που εξετάζονταν πριν τις αλλαγές που ξεκίνησαν κατά το σχολικό έτος 2017-2018).

Δ΄ΤΑΞΗ :          

2 «Μαθήματα Γενικής Παιδείας» κοινά για όλες τις ειδικότητες: Νέα Ελληνικά, Άλγεβρα και

4 «Μαθήματα Ειδικότητας» (εκ των οποίων τα δύο είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενα) για κάθε μία από τις 35 ειδικότητες των Επαγγελματικών Λυκείων.

Μείωση των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων σε 6 (από 10 έως 13 μαθήματα, ανάλογα με την ειδικότητα, που εξετάζονταν πριν τις αλλαγές που ξεκίνησαν κατά το σχολικό έτος 2017-2018).

Γραπτές δοκιμασίες τετράμηνων

Σε όλες τις τάξεις του Ημερησίου και του Εσπερινού Επαγγελματικού Λυκείου, για τα «μη εξεταζόμενα μαθήματα» (κατά τις τελικές γραπτές Προαγωγικές, Απολυτήριες και Πτυχιακές εξετάσεις), διενεργούνται δύο υποχρεωτικές ωριαίες γραπτές δοκιμασίες, μία κατά τη διάρκεια του πρώτου τετράμηνου και μία κατά τη διάρκεια του δεύτερου τετράμηνου, με εξαίρεση το μάθημα «Φυσική Αγωγή» καθώς και τα Μαθήματα Προσανατολισμού και το μάθημα Επιλογής «Αγωγή Υγείας»         της Α΄ τάξης. Για τα μαθήματα αυτά οι μαθητές/-τριες αξιολογούνται με βάση τις εργασίες που καταθέτουν στον εκπαιδευτικό του μαθήματος. Για τα «γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα» (κατά τις τελικές γραπτές Προαγωγικές, Απολυτήριες και Πτυχιακές εξετάσεις), διενεργείται μία υποχρεωτική ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του πρώτου τετράμηνου ή κατά τη διάρκεια του δεύτερου τετράμηνου, σε περίπτωση που αυτή δεν πραγματοποιηθεί στο πρώτο τετράμηνο λόγω αντικειμενικού προβλήματος.

Σελίδα 1 από 5

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία