Αγγελίες    Επικοινωνία

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Το 5ο Γενικό Λύκειο και 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου επισκέφθηκε ο Δήμαρχος Αγρινίου Γιώργος Παπαναστασίου όπου παρέστη στην τελετή αγιασμού για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Οι Διευθυντές των σχολείων Φώτης Λαζαρίνης και Αθανάσιος Φλωρόπουλος ευχήθηκαν καλή χρονιά στους μαθητές και τους καθηγητές και ευχαρίστησαν τη Δημοτική Αρχή για τις παρεμβάσεις στο κτίριο.

Ο Γιώργος Παπαναστασίου ευχήθηκε καλή πρόοδο στους μαθητές και τις μαθήτριες: «Στο ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς εύχομαι, μέσα από την καρδιά μου, να έχετε υγεία και δύναμη προκειμένου να κατορθώσετε να κάνετε ένα ακόμα ουσιαστικό βήμα στη ζωή σας. Τώρα βαδίζετε σε έναν δημιουργικό δρόμο που σταδιακά θα οδηγήσει στα όνειρά σας. Χρειάζεται υπομονή και κυρίως πίστη για να φτάσετε στους στόχους σας. Να ξέρετε ότι η προσπάθεια πάντα ανταμείβεται.

Ως Δημοτική Αρχή δηλώνουμε ότι θα συνεχίσουμε να είμαστε στο πλευρό της εκπαιδευτικής κοινότητας με παρεμβάσεις που υπογραμμίζουν τη στενή συνεργασία μας. Η φροντίδα μας θα είναι συνεχής για τη δημιουργία ενός σχολικού περιβάλλοντος που θα δώσει γνώση και εφόδια για τις δυσκολίες της ζωής. 

Στο συγκεκριμένο σχολικό συγκρότημα υπήρχαν σοβαρά προβλήματα. Από την αρχή προσπαθήσαμε να επιλύσουμε αρκετά από αυτά και να διευκολύνουμε την καθημερινότητα των μαθητών. Συνεχίζουμε με τη μελέτη για την ενεργειακή αναβάθμιση του κτιρίου. Θέλω να γνωρίζετε ότι τους καλοκαιρινούς μήνες τα συνεργεία του Δήμου Αγρινίου προχώρησαν σε όλες τις απαραίτητες εργασίες συντήρησης των σχολικών συγκροτημάτων του Δήμου ώστε η νέα σχολική χρονιά να αρχίσει χωρίς προβλήματα.

Εύχομαι στους εκπαιδευτικούς να συνεχίζουν να αποτελούν στήριγμα και πρότυπο ζωής για τα παιδιά μας. Σε όλους τους γονείς εύχομαι καλό ξεκίνημα με δύναμη και υγεία. Καλή πρόοδο σε όλους τους μαθητές».

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου συγχαίρει θερμά τους απόφοιτους του σχολείου που πέτυχαν την εισαγωγή τους στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας, με την ευχή να υλοποιήσουν τους στόχους και τα όνειρά τους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι δύο (2) απόφοιτοι, εκ των οποίων ο ο ένας του Τομέα Υγείας, Πρόνοιας και Ευεξίας πέτυχε στην ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) και ο άλλος του Τομέα Πληροφορικής πέτυχε στη σχολή ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)

Επίσης, δέκα οκτώ (18 απόφοιτοι) πέτυχαν την εισαγωγή τους σε ΑΕΙ.

Συγκεκριμένα:

Τομέας Πληροφορικής 

  1. Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Ιωαννίνα (2 επιτυχόντες)
  2. Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πάτρα (1 επιτυχών)
  3. Εφαρμοσμένη Πληροφορική- Επιστήμη και Τεχνολογία Υπολογιστών Θεσσαλονίκη (1 επιτυχών)
  4. Πληροφορικής Πειραιά (1 επιτυχών)
  5. Πληροφορικής Κέρκυρα (1 επιτυχών)
  6. Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Πάτρα (1 επιτυχών)

Τομέα Υγείας, Πρόνοιας και Ευεξίας 

1.Επιστήμη Διαιτολογίας και Διατροφής Αθήνα (1επιτυχών)

2.Επιστήμη Τροφίμων και Διατροφής Λήμνος (1επιτυχών)

3.Επιστήμης Φυσικής αγωγής και Αθλητισμού Τρίκαλα(1 επιτυχών)

4.Φυσικοθεραπείας Αίγιο (1 επιτυχών)

5.Θεατρικών Σπουδών Πάτρα (1 επιτυχών)

6.Θεατρικών Σπουδών Ναύπλιο (1 επιτυχών)

7.Νοσηλευτική Αιγάλεω (ένας επιτυχών),

8.Νοσηλευτική Τρίπολης (ένας επιτυχών),

9.Νοσηλευτική Διδυμοτείχου (ένας επιτυχών),

10.Μαιευτική Πτολεμαΐδα (ένας επιτυχών),

11.Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Ρόδος(ένας επιτυχών),


Τομέας Πληροφορικής (10% απόφοιτοι )
1.Επιστήμης Υπολογιστών Ηράκλειο

2.Ψηφιακών Συστημάτων Λάρισα

Η σκληρή δουλειά, η μεθοδικότητα και η ψυχική δύναμη των μαθητών μας, υπό την πολύτιμη καθοδήγηση των εκπαιδευτικών και με την αμέριστη συμπαράσταση των οικογενειών τους, απέδωσαν καρπούς, σε μια δύσκολη περίοδο για τη χώρα, δίνοντας ένα ηχηρό μήνυμα αισιοδοξίας για το μέλλον.

Θερμά συγχαρητήρια και πολλές ευχές για καλή πρόοδο και καλή σταδιοδρομία σε όλους τους μαθητές, ακόμα και σε όσους δεν κατάφεραν να εισαχθούν φέτος σε μια σχολή της επιλογής τους. Η ζωή είναι μπροστά για όλους τους νέους ανθρώπους και έτσι με υπομονή, πίστη και σκληρή δουλειά όλοι μπορούν να επιτύχουν μακροπρόθεσμα όποιο στόχο και αν έχουν θέσει.

Ευχαριστήριο από το 2o EΠΑΛ Αγρινίου

Ευχαριστούμε θερμά τoν κ. Γαλαζούλα Δημήτριο Προϊστάμενο της Τράπεζας Ελλάδας Θυρίδας Αγρινίου, για την πολύτιμη χορηγία επτά οθονών υψηλής τεχνολογίας στο σχολείο μας.

Αποδεικνύεται εμπράκτως η πίστη σας στο θεσμό της εκπαίδευσης και ιδιαίτερα της επαγγελματικής, που αποτελεί μονόδρομο για τη διέξοδο από τις δύσκολες στιγμές που βιώνει ο τόπος μας.

Ένα από τα εργαστήριά μας τα όντως απαρχαιωμένα τεχνολογικά, εκσυγχρονίστηκε με οθόνες που θα διευκολύνουν την εκπαιδευτική διαδικασία προς όφελος όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας .

Στα Επαγγελματικά Λύκεια ο εργαστηριακός εξοπλισμός είναι προαπαιτούμενο αφενός μεν για τη σύνδεση θεωρίας-πράξης και αφετέρου για την ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση των μαθητών στις δεξιότητες που απαιτεί ο τομέας Πληροφορικής και γενικότερα η εκπαιδευτική διαδικασία στην ψηφιακή εποχή.

Το 2o EΠΑΛ Αγρινίου

Γενικά

Οι μαθητές/-τριες που επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2019 – 2020, υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγρα-φής ή μετεγγραφής», μέσω της εφαρμογής e-eggrafes στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://e-eggrafes.minedu.gov.gr,

συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία, από την 22η Μαΐου και ώρα 10:00 έως τη 17η Ιουνίου 2019 και ώρα 00:00. Στην περίπτωση ανήλικων μαθητών/-τριών την Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλει ο κηδεμόνας που έχει καταχωριστεί στο ΠΣ myschool. Σε περίπτωση ενήλικων μαθητών/-τριών, Ηλεκτρονική Αίτηση μπορούν να υποβάλουν οι ίδιοι, με τους δικούς τους κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis), εφόσον είναι καταχωρισμένοι στο ΠΣ myschool (ως κηδεμόνες του εαυτού τους).

Είσοδος στην εφαρμογή e-eggrafes

Για την είσοδο στην εφαρμογή e-eggrafes, είναι απαραίτητοι οι κωδικοί ΓΓΠΣ (taxis) του κηδεμόνα του/της μαθητή/τριας που θέλει να υποβάλει Ηλεκτρονική Αίτηση. Για τους/τις ανήλικους/-ες μαθητές/τριες ή ενήλικα προστατευόμενα μέλη, που δε διαθέτουν κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis), χρησιμοποιούνται αποκλειστικά οι κωδικοί ΓΓΠΣ (taxis) του γονέα ή κηδεμόνα ή του κατά τον νόμο υπεύθυνου αντίστοιχα που έχει καταχωριστεί στο Πληροφοριακό Σύστημα myschool. Στην τελευταία περίπτωση, απαιτείται αποδεικτικό έγγραφο δημόσιας αρχής για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο σχολείο.

Επισημαίνεται ότι, αν οι αιτούντες/σες κηδεμόνες ή ενήλικοι/ες μαθητές/τριες δεν διαθέτουν κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis), οφείλουν να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να τους αποκτήσουν έγκαιρα.

Εφίσταται η προσοχή, σε περίπτωση γονέων/κηδεμόνων των οποίων τα ατομικά στοιχεία αναγράφονται στο ΓΓΠΣ (taxis) με λατινικούς χαρακτήρες, να ενημερώσουν τον/τη Διευ-θυντή /-ντρια της σχολικής μονάδας προκειμένου ο/η τελευταίος/-α να προβεί στις απαραί-τητες ενέργειες, ώστε να συμφωνούν τα στοιχεία του κηδεμόνα, που έχουν καταχωρισθεί στο ΠΣ myschool με αυτά που εμφανίζονται στο taxis.

Οι Διευθυντές/-ντριες των Γυμνασίων, Γενικών Λυκείων ή Επαγγελματικών Λυκείων διευκολύνουν τους κηδεμόνες που δηλώνουν αδυναμία να υποβάλουν μόνοι τους την Ηλεκτρονική Αίτηση διαθέτοντας έναν/μία τουλάχιστον εκπαιδευτικό και έναν Η/Υ στο σχολείο τους για την καταχώριση των Ηλεκτρονικών Αιτήσεων. Η σύνδεση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-eggrafes γίνεται με τους κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) του κηδεμόνα.

Οι αιτούντες/σες κατά την είσοδό τους στην εφαρμογή e-eggrafes θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για τις τάξεις, τα μαθήματα επιλογής, τις ομάδες προσανατολισμού των ΓΕ.Λ., τους τομείς και τις ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ., στις οποίες δύνανται να εγγραφούν.

Κατά την υποβολή της Ηλεκτρονικής Αίτησης καταχωρίζονται απαραίτητα τα παρακάτω στοιχεία:
Το e-mail του κηδεμόνα ή του/της ενήλικου/-ης μαθητή/τριας

Το μητρώνυμο του κηδεμόνα ή του/της ενήλικου/-ης μαθητή/τριας

Για τα ΕΠΑ.Λ.:

Η τάξη στην οποία θα φοιτήσουν οι μαθητές/-τριες το επόμενο σχολικό έτος

Ο τομέας της Β’ Τάξης ή η ειδικότητα της Γ’ Τάξης ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑ.Λ. ή της Δ΄ τάξης εσπερινών ΕΠΑ.Λ.

Η επιλογή έως τριών (3) ΕΠΑ.Λ.

 

Κοινά (ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ):

Το σχολείο τελευταίας φοίτησης καθώς και το έτος τελευταίας φοίτησης

Ο Αριθμός Μητρώου (Α.Μ.) μαθητή/τριας (ο οποίος αναγράφεται στον έλεγχο προόδου, στο Ατομικό Δελτίο μαθητή)

Η ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας

Από ποιον/-α καταχωρίζεται η Ηλεκτρονική Αίτηση

Ο αριθμός του κινητού ή του σταθερού τηλεφώνου του/της κηδεμόνα ή του/της μα-θητή/τριας

Σημειώνεται ότι:

 Η Ηλεκτρονική Αίτηση επέχει θέση Υπεύθυνης Δήλωσης του ν. 1599/1986 (Α ́ 75).

Οι αιτούντες/σες, οι οποίοι/ες δηλώσουν Τάξη/Τομέα/Ειδικότητα στην οποία δεν έχουν δικαίωμα να εγγραφούν σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, δεν έχουν τη δυνατότητα να ολοκληρώσουν τη διαδικασία υποβολής στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-eggrafes.

Για να είναι δυνατή η ταυτοποίηση ενός μαθητή/τριας και η ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής της αίτησής του στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-eggrafes, ο/η αιτών/-ούσα θα πρέπει να γνωρίζει τον Αριθμό Μητρώου (Α.Μ.) του μαθητή/τριας, και η ημερομηνία γέννησής του/της να είναι ορθά καταχωρισμένη στο ΠΣ myschool.

Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να απευθυνθείτε στο σχολείο μας (2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου), στα τηλέφωνα 2641049642 και 2641031072 ή να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://2epal-agrin.ait.sch.gr/

Γκράφιτι στο 2ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου

Μέρος της μπροστινής όψης του σχολείου μας ενημερώνει με γκράφιτι που ζωγράφισαν, με την καθοδήγηση των καθηγητών τους Γιαννάκη Παντελή και Χάλκου Δάφνη, οι ταλαντούχοι μαθητές μας Πηνελόπη Στραβομύτη, Πελαγία Σαμσώνα, Τάκος Εμμανουήλ, Καραγιώργος Δημήτριος και Μαυρέλης Γιώργιος για τους τομείς που λειτουργούν στο σχολείο μας.

Αναλυτικότερα, το γράφιτι παρουσιάζει με μία ιδιαίτερα καλαίσθητη παρέμβαση τον Τομέας πληροφορικής, τον Τομέα Υγείας Πρόνοιας και Ευεξίας , τον Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών και τον Τομέα Δομικών Έργων για τους οποίους, μπορείτε αν το επιθυμείτε , να έχετε περισσότερες πληροφορίες από την ιστοσελίδα του σχολείου μας:

http://2epal-agrin.ait.sch.gr/.

Με τη δράση τους αυτή, οι μαθητές ανέδειξαν στοιχεία εθελοντισμού, συνεργατικότητας, ενθουσιασμού, φαντασίας και δημιουργικότητας. Η ανταμοιβή των μαθητών είναι το υπέροχο αισθητικό αποτέλεσμα, αλλά το σημαντικότερο όλων είναι ο σεβασμός που θα δείξουν στην προσωπική τους δουλειά ,δίνοντας ταυτόχρονα μια τελείως διαφορετική, πιο φωτεινή όψη στο κτήριο.

Τέλος να ευχαριστήσουμε για την υλοποίηση της δράσης τον Αντιδήμαρχο Μελιάδη Γεώργιο.

Στις 15 Μαΐου, ημέρα Τετάρτη και ώρα 7.30 μ.μ. στο Τρικούπειο Πνευματικό Κέντρο του Μεσολογγίου πραγματοποιήθηκε πολιτιστική εκδήλωση, που μας γέμισε με τον πλούσιο κόσμο της. Ήταν μια θεατρική παράσταση, που ετοιμάστηκε και εκτελέστηκε από το 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου, προϊόν συνεργασίας καθηγητών και μαθητών.

Η καλοπρόθετη συνεργασία κάνει θαύματα, προπαντός όταν οι συνεργαζόμενοι διαθέτουν τη σφραγίδα της προσφοράς.

Ανάμεσά τους πρόσωπα, που προσφέρθηκαν με ικανότητες, που ξεπερνούν τα κοινά πλαίσια και αφήνουν να πιδακίζει μέσα από τη δράση τους ασυγκράτητη η ορμή για πρωτότυπη δημιουργία.

Μπορεί να πει κανείς κάτι διαφορετικό, όταν αναφερθεί στο χειροπιαστό αποτέλεσμα της συνεργασίας των τεσσάρων καθηγητριών του σχολείου, της κ. Κατερίνας Ζέικου, που ανέλαβε τη μετάφραση και τη θεατρική διαμόρφωση του βιβλίου του Μάρκ Χάντον "Το περίεργο περιστατικό μέσα στη νύχτα" και των καθηγητριών Αγγελικής Παπά, Νατάσας Χονδρονικόλα, Φωτεινής Καρδαρά, που όλες μαζί απόθεσαν στην επιτυχία της θεατρικής παράστασης το ζήλο τους, το πνεύμα τους και τη σωρευμένη εμπειρία τους; Θα ήταν ανίερο. Μη διορθωτό λάθος. Οι κρίσεις αυτές υπογράφονται από παλαίμαχο εκπαιδευτικό και γι’ αυτό είναι αυθεντικές και αξιόπιστες.

Να σας βοηθάει ο Θεός, αγαπητές μας Κυρίες, και να είστε δημιουργικές μέσα στην κοινωνία με το μοναδικό επάγγελμα του Δασκάλου. Επάγγελμα σημαίνει υπόσχεση στην Κοινωνία, ότι με αυτό που κάνω θα την κάνω καλύτερη. Στη λέξη "δάσκαλος", στα σπλάχνα της, φιλοξενείται η λέξη «δας» δάδα, που σημαίνει λαμπάδα, φως. Τι να πούμε και για το μαθητή, που υποδύθηκε το ρόλο του Cristofer; Ταλαντούχο παιδί, που μαζί με τη θερμή συμβολή των άλλων μαθητών μάς πρόσφεραν την υπέροχη αισθητική και διδακτική πανδαισία. Η παρουσία του Χριστού μόνιμα στη ζωή σας αγαπητά μας παιδιά.

Η εισήγηση του Διευθυντή του σχολείου κ. Θανάση Φλωρόπουλου πρωτότυπη, περιεκτική με όλα με όλα τα γνωρίσματα του χαρισματικού λόγου. Το κλείσιμο της γιορτής από τον πρωτοσύγκελο της Ιεράς Μητροπόλεως π. Επιφάνειο έδωσε πλήρωση στην εκδήλωση και την απόθεσε ως περιουσία όλων μας μέσα από τη θύμιση.

Γενικά, με την παράσταση αναδείχθηκε μια πραγματικότητα: Πόσο δύσκολο είναι να ζει κανείς με ένα αυτιστικό παιδί στην οικογένεια και πόσο αδικαίωτοι είναι, όσοι δεν βοηθούν να στηθούν στέγες για τα αυτιστικά άτομα, για τα ίδια και τις οικογένειές τους.

Ασυγχώρητοι, όσοι μένουν αμέτοχοι και υπονομευτικοί τέτοιων στοχεύσεων.  

 Για το Συμβούλιο, τα μέλη του Συλλόγου και τον Πρόεδρό μας Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας
o Γενικός Γραμματέας Κώστας Ν. Δημόπουλος,
που και προσωπικά ευχαριστεί το Διευθυντή κ. Θανάση Φλωρόπουλο,
τους καθηγητές και τους μαθητές που έκαναν συγκινητική αναφορά ότι ο αυτιστικός γιος του Παύλος
πρόσφερε το έναυσμα στην πραγματοποίηση της παράστασης

Σελίδα 1 από 6

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία