Αγγελίες    Επικοινωνία

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Στον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση του δικτύου ηλεκτροφωτισμού σε τοπικές κοινότητες προχωρά ο Δήμος Αγρινίου.

Πρόκειται για την υλοποίηση του έργου: «ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΦΩΤΙΣΜΟΥ & ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ/ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΑΛΑΙΩΝ & ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ & ΙΣΤΩΝ ΦΩΤΙΣΜΟΥ» προϋπολογισμού 300.000 €.

Η παρέμβαση αφορά την ολοκλήρωση-συμπλήρωση των δικτύων ηλεκτροφωτισμού στις οδούς: Δυρού, Αεροδρομίου στην Τ.Κ. Δοκιμίου, φωτισμού του Γηπέδου στην Τ.Κ. Δοκιμίου, στην Τ.Κ. Παντάνασσας και του Γηπέδου Μπάσκετ & Βόλεϊ στον εξωτερικό χώρο του Παπαστρατείου Εκπαιδευτηρίου.

Το έργο αναμένεται να αναβαθμίσει τις υποδομές και να βελτιώσει τις συνθήκες ηλεκτροφωτισμού σε σημαντικό τμήμα του Δήμου όπως τόνισε ο Δήμαρχος Αγρινίου Γιώργος Παπαναστασίου: «Το έργο προδιαγράφει τον εκσυγχρονισμό του δημοτικού φωτισμού, όπως τον υπαγορεύουν οι σύγχρονες απαιτήσεις ποιότητας και ασφάλειας με χρήση της νέας τεχνολογίας και ταυτόχρονη εξοικονόμηση πόρων. Καταφέραμε και σταδιακά υλοποιούμε την μεγαλύτερη παρέμβαση που έχει γίνει στην πόλη για το δίκτυο ηλεκτροφωτισμού. Καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια εξασφαλίζουμε πόρους για να υλοποιήσουμε έργα ουσίας. Βελτιώνουμε την εικόνα της περιοχής και ενδυναμώνουμε το αίσθημα ασφάλειας των πολιτών, πεζών και οδηγών. Συνεχίζουμε ακούραστα την προσπάθειά μας για να αποδίδουμε στους πολίτες σημαντικά έργα».

 ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Χωρίς φώτα η Καλλονή

Για έλλειψη φωτισμού κάνουν λόγο κάτοικοι της περιοχής Καλλονή Μεσολογγίου.

 Όπως λένε οι ίδιοι έχουν καεί αρκετές λάμπες από τα φωτιστικά του δήμου και παρά τις οχλήσεις τους στις υπηρεσίες του δήμου δεν έχουν αντικατασταθεί.

Οπότε εδώ και αρκετό καιρό τμήματα της περιοχής βρίσκονται στο σκοτάδι.

ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ

Ολοκληρώθηκε η αποκατάσταση και αναβάθμιση του δικτύου ηλεκτροφωτισμού σε δρόμους του Αγρινίου με την τοποθέτηση νέων φωτιστικών υψηλής τεχνολογίας...

Το έργο προϋπολογισμού 400.000 € εκσυγχρόνισε το δίκτυο στις οδούς Μπαϊμπά, Πυλλήνης, Αλεξάνδρου, Πατρώνη, Πανεπιστημίου, Κουτσικάκη, Κατ. Χατζάρα, Αναπαύσεως (Αγ. Κων/νος), Μακρυγιάννη, Λόντου, Μεγαδέντρου, Ρούμελης, Σεφέρη, Δελφών, Λ. Καραγιάννη (Αγ. Κων/νος), Πατριάρχου Καλλινίκου, Κρυστάλλη, Πυθαγόρα, Αγ Βασιλείου με τοποθέτηση νέων φωτιστικών σωμάτων, καλωδίων, ηλεκτρικών πινάκων, κατασκευή υπόγειων δικτύων κ.λπ.
Όπως τόνισε ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Ευθύμιος Γρίβας θ΄ ακολουθήσουν αντίστοιχες εργασίες και σε άλλους δρόμους του Δήμου Αγρινίου: «Προχωρά σταδιακά η εγκατάσταση νέου ηλεκτροφωτισμού στην πόλη με φωτιστικά σώματα χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης. Στις συγκεκριμένες οδούς, η παλαιότητα του δικτύου σε συνδυασμό με την έλλειψη ενός σύγχρονου συστήματος ηλεκτροφωτισμού, δημιουργούσαν προβλήματα στους κατοίκους. Η παρέμβασή μας στοχεύει στην βελτίωση της καθημερινότητας των συμπολιτών μας. Τι επόμενες εβδομάδες θα ξεκινήσουν δύο αντίστοιχα μεγάλα έργα ηλεκτροφωτισμού ώστε να ολοκληρωθούν οι παρεμβάσεις σε όλο το εύρος του Δήμου Αγρινίου».

Πηγή: kainourgiopress.blogspot.com

 

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 24/01/2019

 

Αγαπητή ΑΙΧΜΗ

Το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και το Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, υλοποιούν, σε συνεργασία με τους ΟΤΑ Α' και Β΄ βαθμού, έργα εκσυγχρονισμού του δημοτικού οδοφωτισμού με σκοπό την εξοικονόμηση ενέργειας. Παρακαταθήκη του προγράμματος είναι το ποσό των 300 εκατ. ευρώ, κυρίως για έργα τοπικής ανάπτυξης.

Να επισημάνουμε εδώ ότι το πρόγραμμα, ο οδηγός μελετών, το σχετικό υπόδειγμα μελέτης ενεργειακής αναβάθμισης καθώς και τα τεύχη δημοπράτησης, έχουν αναρτηθεί από 19-3-2018 στην κεντρική σελίδα του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων και αμφιβάλουμε αν το έχουν πάρει χαμπάρι οι κ.κ. της Δημοτικής Αρχής! Οι δε διαδικασίες και τα δικαιολογητικά των Δήμων είναι στη διάθεσή τους από τον Φεβρουάριο του 2017!

Στο πρόγραμμα ήδη έχουν ενταχθεί 50 Δήμοι και μέχρι στιγμής 5 δήμοι έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγκατάστασης ενεργειακών φωτιστικών (Βάρη - Βούλα - Βουλιαγμένη, Έδεσσα, Αλεξανδρούπολη, Θερμαϊκού, Θάσος) με κόστος επένδυσης 10,5 εκατ. ευρώ. Τα οφέλη; Μείωση εκπομπών ρύπων διοξειδίου του άνθρακα κατά 15.500 τόνους ετησίως, εξοικονόμηση 15.600.000 kW ετησίως και ετήσιο οικονομικό όφελος, μόνο από το ηλεκτρικό ρεύμα περίπου 900.000 ευρώ! Το δε λειτουργικό κόστος μηδενίζεται για 10 χρόνια γιατί την καλή λειτουργία της εγκατάστασης έχει πλέον ο ανάδοχος.

Μετά από όσα ανωτέρω περιγράψαμε, προκύπτουν αβίαστα τα παρακάτω ερωτήματα:

  1. Γνωρίζει ο Δήμος Ι.Π. Μεσολογγίου το εν λόγω πρόγραμμα; Εάν ναι, τι έχει κάνει; Εάν όχι, τι προτίθεται να κάνει σε ενδεχόμενη επικαιροποίησή του;
  2. Έχουν καταγραφεί με σοβαρό και επιστημονικό τρόπο οι ανάγκες του δημοτικού οδοφωτισμού;
  3. Έχει αναλυθεί το κόστος και η επιβάρυνση στα λειτουργικά έξοδα του Δήμου και τι οφέλη θα υπάρξουν εάν ο Δήμος είχε ενταχθεί στο εν λόγω πρόγραμμα, κυρίως ως προς την φιλοσοφία και την εφαρμογή των ανταποδοτικών τελών;
  4. Με δεδομένο ότι επίκειται νέο πρόγραμμα ενεργειακής αναβάθμισης δημοσίων κτιρίων, με τη συνεργασία των Υπουργείων Οικονομίας και Ενέργειας, του Κέντρου Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, με χρηματοδότηση από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, αρχικού προϋπολογισμού 1 δισ. ευρώ, που ενδέχεται να φτάσει τα 2 δισ. ευρώ, υπάρχει αντίστοιχη ετοιμότητα εκ μέρους της Δημοτικής Αρχής;

Αλλά, για να μην ξεχνιόμαστε, έχουμε αφεθεί στα μεγάλα και «σπουδαία» – των οποίων η υποκρισία και η προεκλογική "παπάτζα" - δεν έχει προηγούμενο. Με τόσο πεζά πράγματα θα ασχολούμαστε; Αντί να ξοδεύετε λοιπόν χιλιάδες ευρώ από το Δήμο και το Πνευματικό Κέντρο κατ’ έτος για το δημοτικό φωτισμό, σας προτρέπουμε να ασχοληθείτε σοβαρά με την ενεργειακή αποδοτικότητα - αναβάθμιση στις εγκαταστάσεις του δημοτικού οδοφωτισμού. Αν και κάποια στιγμή γίνει εκτίμηση των όσων χρημάτων άσκοπα έχετε διαθέσει, πιθανότατα ο Δήμος να έχει "φωτίσει" από την Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου μέχρι την Εγνατία Οδό! Για να δούμε λοιπόν τι θα πράξετε...

 

Υ.Γ. Με βεβαιότητα επισημαίνουμε ότι και αυτή η ευκαιρία χάθηκε, καθότι: α) ούτε σχετική απόφαση από το Δημοτικό Συμβούλιο ελήφθη για υποβολή αιτήματος προς Τ.Π.Δ., β) ούτε συναίνεση από την ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. και γ) ούτε δάνειο συνομολογήθηκε μέχρι το τέλος του 2018. Οπότε για μια ακόμη φορά, ουραγοί.

Πάνος Παπαδόπουλος

Μπορείτε να προμηθευτείτε την εφημερίδα στα περίπτερα του νομού

Μεγάλες καθυστερήσεις σε ηλεκτροδοτήσεις νέων κατοικιών και επιχειρήσεων στη Λευκάδα λόγω έλλειψης σε κολώνες, μετρητές και υλικά στον ΔΕΔΔΗΕ, καταγγέλλει ο βουλευτής Λευκάδας Θανάσης Καββαδάς σε ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος. 

Ο βουλευτής υπογραμμίζει ότι το πρόβλημα δεν αφορά μόνο το νομό Λευκάδας αλλά και τις γύρω περιοχές, όπως η Πρέβεζα και η Άρτα, ενώ η αδυναμία προμήθειας υλικών εγκατάστασης ηλεκτροδότησης από τον ΔΕΔΔΗΕ σε εργολάβους επιφέρει σημαντικές καθυστερήσεις σε σημαντικά για την περιοχή της Νοτιοδυτικής Ελλάδας έργα υποδομών. 

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Αμβρακίας οδού, ένα έργο που περιμένει εδώ και χρόνια η Λευκάδα και η ευρύτερη περιοχή, όπου δεν μπορεί να παραδοθεί προς χρήση το τμήμα από Άκτιο έως τον κόμβο Βονίτσης (πλησίον διασταύρωσης προς Πάλαιρο-Μοναστηράκι) το οποίο κατασκευαστικά είναι έτοιμο, καθώς λόγω έλλειψης 21 ξύλινων στύλων, δεν μπορεί να προχωρήσει ο ηλεκτροφωτισμός σε κόμβους και χώρους στάθμευσης. ..........

Επιπλέον ο κ. Καββαδάς σημειώνει ότι λόγω των μηδενικών αποθεμάτων, κυρίως σε στύλους, δεν είναι δυνατή όχι μόνο η αποκατάσταση ζημιών από φθορές, αλλά και η άμεση κάλυψη αναγκών που προκύπτουν στην περιοχή από έντονα καιρικά φαινόμενα και θεομηνίες.

Στο πλαίσιο αυτό ο βουλευτής ερωτά τον υπουργό:

-Που οφείλονται οι μεγάλες ελλείψεις σε στύλους, μετρητές, αγωγούς, κλπ.) του ΔΕΔΔΗΕ και 

-Εάν το υπουργείο προτίθεται να επιλύσει άμεσα το πρόβλημα προμήθειας υλικών του ΔΕΔΔΗΕ και κατ΄ επέκταση της προμήθειας των εργολάβων με τα υλικά που αφορούν στην Αμβρακία οδό, ώστε το ολοκληρωμένο τμήμα να παραδοθεί το ταχύτερο δυνατό στους πολίτες. 

Η Ολυμπία οδός συμμετέχει σε έναν ευρωπαϊκό στόχο για την προστασία του περιβάλλοντος, υλοποιώντας ένα εκτεταμένο πρόγραμμα εξοικονόμησης ενέργειας στις παλαιότερες σήραγγες του αυτοκινητόδρομου.

Συγκεκριμένα, στις 17 από τις συνολικά 29 σήραγγες της Ολυμπίας Οδού, πέντε στην περιοχή της Κακιάς Σκάλας και 12 στην Περιμετρική Πατρών, αλλάζει ο φωτισμός σε τεχνολογία LED.

Με την αντικατάσταση των συμβατικών φωτιστικών από περιβαλλοντικά φιλικότερα τεχνολογίας LED υπολογίζεται ότι το ενεργειακό και ανθρακικό αποτύπωμα θα μειωθεί κατά 60%, ενώ συνολικά θα εξοικονομούνται ετησίως περισσότερες από 8 εκατ. kWh και θα εκλύονται σχεδόν 4.000 λιγότεροι τόνοι ισοδύναμου διοξειδίου του άνθρακα.

Στο πλαίσιο του προγράμματος, το οποίο ξεκίνησε το 2017, έχουν ήδη αναβαθμιστεί οι τέσσερις από τις πέντε σήραγγες της Κακιάς Σκάλας και άμεσα ξεκινά η αναβάθμιση των σηράγγων της Περιμετρικής Πατρών. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης καθαρισμό και βαφή των τοιχωμάτων των σηράγγων και έχει ορίζοντα ολοκλήρωσης το τέλος του τρέχοντος έτους.

Στο πλαίσιο εργασιών ενεργειακής αναβάθμισης και ανακαίνισης των σηράγγων της Περιμετρικής Πατρών θα ισχύουν προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από σήμερα και μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.

Για τη μικρότερη όχληση και την ασφαλή διέλευση των οδηγών, αλλά και την ασφάλεια των εργαζομένων, οι εργασίες θα εκτελούνται σε δύο φάσεις (αποκλεισμός είτε της αριστερής λωρίδας κυκλοφορίας είτε της δεξιάς λωρίδας και της Λ.Ε.Α), ενώ ανάλογα με την εξέλιξη των εργασιών θα υλοποιηθούν κάποιες μεμονωμένες ολιγόωρες νυχτερινές εκτροπές της κυκλοφορίας ενός ρεύματος κυκλοφορίας κάθε φορά.

Ολιγόωρες Νυχτερινές Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις μεταξύ των κόμβων Πάτρας-Κ1 και Εγλυκάδας

Στο πλαίσιο του παραπάνω προγράμματος εργασιών, ολιγόωρες νυχτερινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα εφαρμοστούν την Κυριακή 09/09 και την Δευτέρα 10/09 (εφόσον απαιτηθεί) από τις 21:00 το βράδυ μέχρι τις 07:00 το πρωί της επόμενης μέρας, μεταξύ των κόμβων Πάτρας-Κ1 (ΧΘ 205,15) στην περιοχή Μποζαϊτικα και Εγλυκάδας (ΧΘ 212,6).

Στα διαστήματα αυτά, η κυκλοφορία στην κατεύθυνση προς Πύργο, θα εκτρέπεται στο ύψος του Κόμβου Πατρών-Κ1 προς το τοπικό δίκτυο της πόλης της Πάτρας. Κλειστός θα παραμείνει και ο κλάδος εισόδου του Κόμβου Πατρών-Κ1 με κατεύθυνση προς Πύργο.

Ειδικότερα, η κυκλοφορία προς Πύργο θα εξυπηρετείται, μέσω των οδών Κανελλοπούλου, Ηρώων Πολυτεχνείου, Ακτής Δυμαίων, Ελευθερίου Βενιζέλου και θα επανεισέρχεται στην Ευρεία Παράκαμψη Πάτρας μέσω του κλάδου εισόδου προς Πύργο του Κόμβου της Εγλυκάδας.

Η Ολυμπία Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται προς τη σχετική σήμανση και τις υποδείξεις της Τροχαίας, καθώς και να επιδείξουν αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από τις εν λόγω περιοχές.

Σελίδα 1 από 9

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία