Αγγελίες    Επικοινωνία

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Συνελήφθη, προχθές το πρωί, στο 110 χιλιόμετρο Ιόνιας Οδού, από αστυνομικούς του Β΄ Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Αντιρρίου – Ιωαννίνων, ένας 19χρονος αλλοδαπός, διότι σε αστυνομικό έλεγχο που του διενεργήθηκε, βρέθηκαν στην κατοχή του και κατασχέθηκαν δύο μαχαίρια.

Γραφείο Τύπου Αστ. Δ/νσης Περ. Δυτ. Ελλάδας

Τα πρώτα 15 χιλιόμετρα της Παραιόνιας Οδού που συνδέει τη Λευκάδα, το Άκτιο και τη Βόνιτσα με την Ιόνια Οδό παραδόθηκαν σήμερα στην κυκλοφορία από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, παρουσία του υφυπουργού, Θάνου Μωραΐτη και τοπικών βουλευτών.

Πρόκειται για το τμήμα Άκτιο-Βόνιτσα μήκους 15 χιλιομέτρων από τα 48,5 χλμ που είναι το σύνολο του έργου από την Λίμνη Αμβρακία -σύνδεση με Ιόνια Οδό λίγο πριν την είσοδο της Αμφιλοχίας – μέχρι την υποθαλάσσια γέφυρα στο Άκτιο.

Όπως δήλωσε ο κ. Σπίρτζης σε 1,5 με 2 χρόνια θα ολοκληρωθούν και τα υπόλοιπα 33 χιλιόμετρα του οδικού άξονα.

«Ηταν ένα έργο εγκαταλελειμμένο που το αναστήσαμε, ένα έργο σκιάχτρο. Έπρεπε να είχε παραδοθεί ήδη από το 2012-13» τόνισε ο κ. Σπίρτζης.

«Πρόκειται για μια από τις πολλές συνδέσεις της Ιονίας Οδού και των άλλων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων με τις παρακείμενες πόλεις, τουριστικά θέρετρα, λιμάνια και βιομηχανικά κέντρα που δεν είχαν προβλεφθεί και σχεδιαστεί ποτέ στις συγκεκριμένες παραχωρήσεις με ευθύνη εκείνων που σχεδίασαν αυτά τα έργα», ανέφερε ο υπουργός.

«Κανένας από τους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους, ούτε η Εγνατία Οδός δε συνδέονται με τις παρακείμενες πόλεις και τα βιομηχανικά τους κέντρα, πρόσθεσε ο υπουργός Υποδομών παραπέμποντας «στη Νέα Δημοκρατία και τους υπουργούς της».

Σημείωσε πάντως ότι «τα έργα δεν ανήκουν σε κυβερνήσεις, ανήκουν στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει και υποχρέωση των κυβερνήσεων και των αρμοδίων υπουργών είναι να τα κατασκευάζουν και να τα παραδίδουν στην ώρα τους».

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθυντής Συγκοινωνιακών Υποδομών, Δημήτρης Αναγνώπουλος, ο οδικός άξονας Αμβρακία – Άκτιο περιλαμβάνει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, τρείς μεγάλες κοιλαδογέφυρες και πέντε με έξι κόμβους.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Μία νταλίκα ανετράπη στη Ιόνια Οδό στο ρεύμα προς Ιωάννινα λίγο μετά την έξοδο της σήραγγας της Κλόκοβας.

Λόγω των ισχυρών ανέμων και λόγω του ότι το όχημα δε ήταν φορτωμένο παρασύρθηκε από τους δυνατούς ανέμους και ανετράπη κλείνοντας και τις δυο λωρίδες κυκλοφορίας με αποτέλεσμα η κυκλοφορία από το Αντίρριο να γίνεται μέσω της παλιάς Εθνικής Οδού.

Στο σημείο βρίσκονται οχήματα της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων και της Πυροσβεστικής ενώ αυτή την ώρα σπεύδει και γερανοφόρο όχημα προκειμένου να απομακρύνει το φορτηγό από το οδόστρωμα.

ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ

 

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Αστυνομίας φορτηγό ανετράπη πριν λίγη ώρα κοντά στο Αντίρριο, στο ρεύμα προς Ιωάννινα.

Ως εκ τούτου η κυκλοφορία όλων των οχημάτων με κατεύθυνση προς Ιωάννινα εκτρέπεται από τον κόμβο Αντιρρίου στην Ε.Ο. Αντιρρίου - Ιωαννίνων και επανέρχεται στην Ιόνια Οδό από τον κόμβο Γαβρολίμνης. 

Θα ακολουθήσει νεότερη ενημέρωση.

Ήταν δύο χρόνια πριν όταν μέσα σε διάστημα 5 ημερών 3 αυτοκινητόδρομοι μπήκαν σε λειτουργία, απελευθερώνοντας χιλιόμετρα εργοταξίων και δίνοντας μία μεγάλη ώθηση στις οδικές μεταφορές. Η αρχή έγινε στις 6 Απριλίου 2017, όταν έξω από τη Μεγάλη Σήραγγα Τεμπών, που με μήκος 6χλμ είναι η μεγαλύτερη στα Βαλκάνια, εγκαινιάστηκε και δόθηκε στην κυκλοφορία από τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, παρουσία της Επιτρόπου Περιφερειακής Πολιτικής Κορίνα Κρέτσου το τμήμα Ευαγγελισμός-Σκοτίνα που βρισκόταν υπό κατασκευή για 9 χρόνια.

Συνολικά 11χλμ σηράγγων και 14χλμ ανοικτού δρόμου άλλαξαν τις μετακινήσεις μεταξύ Πιερίας-Λάρισας, Θεσσαλίας-Μακεδονίας και μείωσαν την χρονοαπόσταση Αθήνας-Θεσσαλονίκης σε κάτι περισσότερο από 4 ώρες και 15 λεπτά. Το έργο κόστισε συνολικά 1,3δισ.ευρώ.

Λίγες μέρες αργότερα, στις 11 Απριλίου 2017 έρχεται η σειρά της Ολυμπίας Οδού. Το τμήμα Κόρινθος-Πάτρα που ξεκίνησε επίσης το 2008, δόθηκε ολόκληρο στην κυκλοφορία ενώ είχαν προηγηθεί τους προηγούμενους μήνες τμηματικές παραδόσεις. Η συνολική απόδοση 120χλμ, ήταν ένα μεγάλο βήμα σε ένα έργο που αντιμετώπιζε την συνεχή πρόκληση να πρέπει να διατηρηθεί στην κυκλοφορία καθώς στο μεγαλύτερο μέρος που επρόκειτο για διαπλάτυνση της υφιστάμενης εθνικής οδού.

Η διαφορά στην οδήγηση τις πρώτες μέρες ενθουσίασε τους οδηγούς που είδαν τους χρόνους να μειώνονται εντυπωσιακά και η απόσταση Αθήνας-Πάτρας να πέφτει κάτω από 2 ώρες. Ομολογουμένως το πρώτο διάστημα είχαμε τη λειτουργική απόδοση του άξονα και χρειάστηκαν αρκετοί μήνες μέχρι να τελειοποιηθεί ενώ τελευταίος στην κυκλοφορία δόθηκε ο Υπερ-Κόμβος Ρίου που χαρακτηρίστηκε μαζί με το σύμπλεγμα σηραγγών της Παναγοπούλας ως ένα μεγάλο τεχνικό επίτευγμα. Τα εγκαίνια του δρόμου έγιναν έξω από τη Σήραγγα Παναγοπούλας στο ρεύμα προς Αθήνα από τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.

Μία ημέρα αργότερα, δίδεται στην κυκλοφορία η Σήραγγα Κλόκοβας και μαζί όλο το τμήμα μέχρι το Κεφαλόβρυσο, δημιουργώντας ένα λειτουργικό τμήμα 97χλμ μέχρι την Αμφιλοχία. Εδώ δεν δόθηκε συνολικά ο αυτοκινητόδρομος, καθώς αυτό πρακτικά έγινε στις αρχές Αυγούστου και επίσημα στις αρχές Σεπτεμβρίου, όμως λειτούργησε το δυσκολότερο τμήμα του έργου και το μεγαλύτερο τεχνικό επίτευγμα του. Η Σήραγγα Κλόκοβας που αρχικά δεν περιλαμβανόταν στο φυσικό αντικείμενο του αυτοκινητόδρομου Αντίρριο-Ιωάννινα, με μήκος 3χλμ έγινε το "καμάρι" των έργων. Διανοίχθηκε στο χρόνο ρεκόρ των 13 μηνών όχι μόνο για τα ελληνικά δεδομένα και λειτούργησε σε 24 μήνες από τις πρώτες εργασίες διάνοιξης της. Τα εγκαίνια του αυτοκινητόδρομου της Ιόνιας Οδού με έγιναν στις 4 Σεπτεμβρίου 2017 από τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.

Οι δρόμοι αυτοί άλλαξαν την χώρα, χωρίς αυτό να γίνει αντιληπτό από τη μία μέρα στην άλλη. Έφεραν την Ήπειρο και τα Ιωάννινα πολύ πιο κοντά στην Αθήνα, έκαναν πιο σύντομο το ταξίδι από το βορρά στο νότο και αντίστροφα στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη και παραπέρα και ξαναέβαλαν στο χάρτη την κατά κάποιο τρόπο "σβησμένη" λόγω των έργων Πάτρα. Στη συνέχεια η διασύνδεση τους προκάλεσε τη λειτουργία ενός αλληλοτροφοδοτούμενου δικτύου που ήταν ένα τεράστιο άλμα για τις οδικές μεταφορές και άνοιξε νέους ορίζοντες για τον τουρισμό, την αγροτική παραγωγή και τη βιομηχανία.

Πάνω σε αυτούς τους δρόμους που μπήκαν πριν από δύο χρόνια στη ζωή μας, σχεδιάζεται η επέκταση τους ούτως ώστε ακόμα περισσότερες περιοχές να συνδεθούν με αυτό το δίκτυο που τελικά μας ενώνει μέσω των Διευρωπαϊκών αξόνων με την υπόλοιπη Ευρώπη.

 

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

 

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύσουν στην Ιόνια Οδό και συγκεκριμένα στο τμήμα Αντίρριο – Γαβρολίμνη, με σκοπό την εκτέλεση εργασιών στο δίκτυο ηλεκτρισμού υψηλής τάσης.    

Ειδικότερα, την Τετάρτη 10 Απριλίου από τις 08:00 έως τις 14:00, θα ισχύσει ολική διακοπή κυκλοφορίας και στα δύο ρεύματα, στο τμήμα μεταξύ του Ανισόπεδου Κόμβου (Α/Κ) Αντιρρίου με κατεύθυνση προς Ιωάννινα και του Α/Κ Γαβρολίμνης με κατεύθυνση προς Αντίρριο.  

Κατά το ανωτέρω διάστημα, όσοι οδηγοί κινούνται με κατεύθυνση προς Ιωάννινα, θα εξέρχονται του αυτοκινητοδρόμου στον Α/Κ Αντίρριου και μέσω της Παλαιάς Εθνικής Οδού και τη χρήση κατάλληλων προσωρινών σημάνσεων, θα επανεισάγονται σε αυτόν μέσω του Α/Κ Γαβρολίμνης.

Αντιστοίχως, όσοι οδηγοί κινούνται με κατεύθυνση προς Αντίρριο, θα εξέρχονται του αυτοκινητοδρόμου στον Α/Κ Γαβρολίμνης και μέσω της Παλαιάς Εθνικής Οδού και τη χρήση κατάλληλων προσωρινών σημάνσεων, θα επανεισάγονται σε αυτόν μέσω του Αντίρριου.

Τέλος να επισημάνουμε πως καθ’ όλη τη διάρκεια ισχύος των προαναφερθέντων ρυθμίσεων, ο μετωπικός σταθμός διοδίων της Κλόκοβας θα βρίσκεται εκτός λειτουργίας, ενώ οι πλευρικοί σταθμοί διοδίων Γαβρολίμνης θα λειτουργούν κανονικά, χρεώνοντας πλήρως αναλογικά τους οδηγούς για τη χρήση του τμήματος Α/Κ Νότιος Αγρινίου - Α/Κ Γαβρολίμνης, τμήμα το οποίο είτε θα έχουν διανύσει (οι κινούμενοι προς Αντίρριο) είτε πρόκειται να διανύσουν (οι κινούμενοι προς Ιωάννινα).

Η Νέα Οδός έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των οδηγών, ενώ σχετικές προσωρινές σημάνσεις θα τοποθετηθούν µε στόχο την πλήρη ενημέρωσή τους.

Η Νέα Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται με τη  σχετική σήμανση και να επιδείξουν ιδιαίτερη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από το εν λόγω τμήμα.

Συνελήφθη, χθες αργά το βράδυ, στην Ιόνια Οδό, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αγρινίου ένας 36χρονος αλλοδαπός, διότι σε αστυνομικό έλεγχο που του διενεργήθηκε διαπιστώθηκε ότι σε βάρος του εκκρεμούσε από το έτος 2017, ένταλμα σύλληψης της Ανακρίτριας του Β' Ανακριτικού Τμήματος Καλαμάτας για υπόθεση ναρκωτικών, ενώ διαπιστώθηκε ότι είχε εισέλθει παράνομα στην χώρα μας.

Ο δράστης εντοπίστηκε μέσα σε λεωφορείο που εκτελούσε το δρομολόγιο Ηγουμενίτσα – Αθήνα, ενώ επιπλέον συνελήφθη και ένας ομοεθνής του, επιβάτης του ίδιου λεωφορείου, διότι είχε εισέλθει και αυτός παράνομα στην χώρα μας.

Γραφείο Τύπου Αστ. Δ/νσης Περ. Δυτ. Ελλάδας

Σελίδα 2 από 90

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία