Αγγελίες    Επικοινωνία

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Ημερομηνία πρώτης δημοσίευσης: 04/10/2018

Της Βάσως Βήττα
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

Κανένα θανατηφόρο τροχαίο δυστύχηµα δεν σηµειώθηκε στην Ιόνια Οδό το πρώτο εξάµηνο του 2018, σύµφωνα µε τα στοιχεία της τροχαίας.

Ωστόσο σηµειώθηκαν 4 θανατηφόρα στην Εθνική Οδό Αντιρρίου - Ιωαννίνων, παρόλο που η κίνηση έχει περιοριστεί κατά πολύ. Σύµφωνα µε τα ίδια στοιχεία τα περισσότερα θανατηφόρα πανελλαδικά σηµειώθηκαν σε κατοικηµένες περιοχές. Στη δεύτερη θέση έρχεται το δευτερεύον οδικό δίκτυο δηλαδή οι επαρχιακές οδοί. Στους υπολοίπους καινούργιους αυτοκινητόδροµους σηµειώθηκαν κάποια θανατηφόρα, αλλά σίγουρα ελάχιστα µπροστά σε εκείνα που γίνονταν πριν ολοκληρωθούν οι σύγχρονοι οδικοί άξονες. Συνεπώς εκτός από την οδηγική παιδεία των Ελλήνων µεγάλο και βασικό ρόλο παίζουν οι δρόµοι και η κατάσταση στην οποία βρίσκονται. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι...

 

Είναι ασφαλής η Ιόνια Οδός

Τους πρώτους µήνες λειτουργίας της Ιόνιας Οδού το 2017, σηµειώθηκαν δυο θανατηφόρα µε παράσυρση πεζών και µια σοβαρή σύγκρουση αυτοκινήτων µε έναν νεκρό που ουσιαστικά οφείλονται σε απροσεξία...

 

Τι δείχνουν τα στοιχεία των διοδίων

Εν τω µεταξύ συµπληρώθηκε ένας χρόνος πλήρους λειτουργίας των διοδίων στην Ιόνια Οδό και τα πρώτα στοιχεία δείχνουν πως ο νέος αυτός αυτοκινητόδροµος έχει αποτελέσει µε το καληµέρα την ραχοκοκαλιά των οδικών µεταφορών σε Αιτωλοακαρνανία και Ήπειρο...

Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 04/10 σε όλα τα περίπτερα του νομού

Την έγκριση της επένδυσης 121 εκατ. ευρώ για την κατασκευή αυτοκινητοδρόμου που θα συνδέει τη χερσόνησο του Ακτίου με την Ιόνια Οδό ανακοίνωσε η επίτροπος Περιφερειακής Πολιτικής, Κορίνα Κρέτσου, σήμερα, κατά τη διάρκεια γεύματος με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης και υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης, Γιάννη Δραγασάκη και τον υφυπουργό, Στάθη Γιαννακίδη.  

Στη συνάντηση συζητήθηκαν οι χρηματοδοτήσεις νέων προοπτικών της χώρας με την ταυτόχρονη επίλυση διαρθρωτικών προβλημάτων του παρελθόντος.

Πηγή: kathimerini.gr

Ετοιμάζεται η Τροχαία Αυτοκινητοδρόμων για την Ιόνια Οδό και ήδη έφθασε ο εξοπλισμός στην Αστυνομική Διεύθυνση Αιτωλίας.

Το κτίριο στον κόμβο του Μεσολογγίου είναι έτοιμο και μάλιστα έχει τοποθετηθεί και η πινακίδα. Αυτό το διάστημα γίνονται διαδικασίες σύνδεσης ίντερνετ και τηλεφωνικών γραμμών. Εκείνο που  απομένει είναι  η στελέχωση με το προσωπικό που απ’  ό,τι φαίνεται θα προέρχεται από την Τροχαία Μεσολογγίου και Ναυπάκτου ενώ κάποιοι αστυνομικοί θα έρθουν από άλλες υπηρεσίες, ενώ  αναμένεται και η τοποθέτηση Διοικητή.

ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ

Ένας χρόνος πλήρους λειτουργίας των διοδίων στην Ιόνια Οδό και τα πρώτα στοιχεία δείχνουν πως ο νέος αυτός αυτοκινητόδρομος έχει αποτελέσει με το καλημέρα την ραχοκοκαλία των οδικών μεταφορών σε Αιτωλοακαρνανία και Ήπειρο.

Οι διελεύσεις από τους βασικούς σταθμούς διοδίων δίνουν μία πρώτη τάξη μεγέθους και βάζουν ένα μπούσουλα για τα επόμενα χρόνια. Σημειωτέον πως μέχρι την έναρξη λειτουργίας των διοδίων στην Ιόνια Οδό ήταν άγνωστη η κίνηση στο βασικό οδικό δίκτυο (στην παλιά εθνική Αντιρρίου-Ιωαννίνων δηλαδή) γιατί ο τελευταίος σταθμός διοδίων ήταν στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία από Αύγουστο σε Αύγουστο από τον νοτιότερο σταθμό διοδίων στην Κλόκοβα (μετωπικός σταθμός) είχαμε 3.298.024 διελεύσεις δηλαδή κατά μέσο όρο 253.699 ανά μήνα, από το συγκεκριμένο σταθμό και περίπου 8.456 διελεύσεις ανά ημέρα. Τους 5 τελευταίους μήνες του 2017 είχαμε 1.322.478 διελεύσεις και το πρώτο οκτάμηνο του 2018 είχαμε 1.975.616.

Ανεβαίνοντας, στον σταθμό του Αγγελοκάστρο (μετωπικός σταθμός) είχαμε από τότε που άνοιξε (Απρίλιος 2017) 3.040.590 διελεύσεις. Αντίστοιχα στο μετωπικό σταθμό Μενιδίου, είχαμα από τον Σεπτέμβριο του 2017 που άνοιξε 1.856.446 διελεύσεις. Τέλος, στο βορειότερο μετωπικό σταθμό, στο Τέροβο που επίσης λειτουργεί από τον Σεπτέμβριο του 2017, είχαμε συνολικά 2.184.805 διελεύσεις.

Αυτό που μπορούμε να δούμε καλύτερα ως σύνολο είναι το 2018 όπου υπάρχουν κάποιοι μήνες λειτουργίας, έχει καταλαγιάσει το πρώτο αναμενόμενο κύμα ενθουσιασμού, άρα και μεγαλύτερης χρήσης του αυτοκινητόδρομου και περνάμε στην καθημερινότητα. Εδώ μπορούμε να δούμε κάποια βασικά στοιχεία. Σε απόλυτα νούμερα οι διελέυσεις από μετωπικούς και πλευρικούς σταθμούς, έφτασε τα 6.873.307, που μας δίνει και ένα πρώτο στατιστικό για την κίνηση στην Ιόνια Οδό.

Ο πιο δυνατός μήνας είναι ο Αύγουστος καθώς για παράδειγμα στα διόδια Κλόκοβας κατεγράφησαν 416.162 διελεύσεις, ρεκόρ για το 2018. Αντίθετα ο πιο αδύναμος μήνας και λόγω λιγότερων ημερών είναι ο Φεβρουάριος όπου στον ίδιο σταθμό διοδίων είχαμε 175.815. Τις λιγότερες διελεύσεις ανά μήνα στο πρώτο οκτάμηνο, σε όλους τους σταθμούς, τους είδαμε στα πλευρικά διόδια Γαυρολίμνης τον Ιανουάριο με 2.143 διελεύσεις.

Τα πρώτα στοιχεία μας δίνουν και την δυναμική του αυτοκινητόδρομου σε σχέση με την περιοχή. Η Ιόνια Οδός σε σχέση με άλλους αυτοκινητόδρομους (όπως η Ολυμπία ή ο Αιγαίου) δεν κινείται σε περιοχές πληθυσμιακά πυκνές και οι μεγαλύτερες πόλεις που περνά είναι το Αγρίνιο και τα Ιωάννινα. Έχει όμως το πλεονέκτημα να οδηγεί προς το βορρά στα σύνορα με την Αλβανία, προς δυτικά στα Ιόνια Νησιά και νότια προς την Πάτρα και γενικά την Πελοπόννησο και κατ`επέκταση την Αθήνα.

Πηγή: ypodomes.com

Ανάποδα στην Ιόνια οδό, για πολλά χιλιόμετρα, πήγαινε σήμερα το πρωί ένας ηλικιωμένος οδηγός που είχε κατεύθυνση προς Γιάννενα.

Ο ηλικιωμένος μπήκε στον κόμβο της Ζεστής στο Μεσολόγγι, με κατεύθυνση προς Γιάννενα,  αλλά στο αντίθετο ρεύμα, εκείνο δηλαδή που πάει προς Αντίρριο.  Όταν έγινε αντιληπτός ειδοποιήθηκε η ασφάλεια του αυτοκινητοδρόμου και η Τροχαία Μεσολογγίου, που φρόντισαν για την προστασία  των υπολοίπων οδηγών και την έξοδο του εν λόγω οδηγού στον επόμενο κόμβο που είναι στο Χαλίκι.

Ευτυχώς δεν υπήρξε κανένα ατύχημα από το λάθος του ηλικιωμένου, που μάλλον δεν κατάλαβε τι ακριβώς συνέβη καθώς δεν σταμάτησε κάπου, αλλά συνέχιζε ακάθεκτος την πορεία του. Και άλλες φορές, ειδικά στην αρχή της λειτουργίας της Ιόνιας, έχουν συμβεί παρόμοια περιστατικά, πράγμα που δείχνει ότι οι οδηγοί της περιοχής και κυρίως οι ηλικιωμένοι θα αργήσουν να συνηθίσουν τον σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, καθώς μέχρι πρότινος γνώριζαν μόνο το παλιό,  απαράδεκτο, εθνικό οδικό δίκτυο.

ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διαρκείας θα ισχύσουν στην Ιόνια Οδό και ειδικότερα στον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) Αγρινίου (Βόρειος), με στόχο την εκτέλεση γεωλογικών εργασιών.

Ειδικότερα, από τις 27 Αυγούστου στις 08:00, έως και τις 14 Σεπτεμβρίου στις 19:00, στο ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση προς Ιωάννινα, θα ισχύσει αποκλεισμός ενός τμήματος της λωρίδας επιτάχυνσης.

Τέλος από 10 Σεπτεμβρίου στις 08:00, έως και 28 Σεπτεμβρίου στις 19:00, στο ρεύμα κυκλοφορία με κατεύθυνση προς Αντίρριο, θα ισχύσει αποκλεισμός της δεξιάς λωρίδας κυκλοφορίας.

Σημειώνεται πως σε περίπτωση ταχύτερης ολοκλήρωσης των εργασιών, η κυκλοφορίας θα αποκατασταθεί νωρίτερα από τον προγραμματισμένο χρόνο.

Η Νέα Οδός έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των οδηγών, ενώ σχετικές προσωρινές σημάνσεις θα τοποθετηθούν µε στόχο την πλήρη ενημέρωσή τους.

Η Νέα Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται με τη σχετική σήμανση και να επιδείξουν ιδιαίτερη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από το εν λόγω τμήμα.

Σελίδα 7 από 91

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία