Αγγελίες    Επικοινωνία

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Συνελήφθησαν, χθες τα ξημερώματα, στο Αγγελόκαστρο, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας του Τμήματος Ασφαλείας Μεσολογγίου, δυο αλλοδαποί, υπήκοοι Αλβανίας, ηλικίας 24 και 27 ετών, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για τα κατά περίπτωση αδικήματα της μεταφοράς μη νόμιμων αλλοδαπών και της ψευδής ανωμοτί κατάθεσης.

Ειδικότερα, οι αστυνομικοί της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας του Τμήματος Ασφαλείας Μεσολογγίου εντόπισαν τους δυο δράστες στο Αγγελόκαστρο να επιβαίνουν σε αυτοκίνητο, το οποίο ακινητοποίησαν για έλεγχο.

Από τον έλεγχο των στοιχείων των δυο αλλοδαπών προέκυψε ότι ο 24χρονος μετέφερε τον ομοεθνή του, παρότι αυτός είχε απελαθεί με δικαστική απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Αθηνών το 2015 και ήταν παράνομος στην Χώρα.

Παράλληλα, ο 27χρονος συλληφθέντας κατά την εξέτασή του, δήλωσε στους αστυνομικούς ψευδή στοιχεία ταυτότητας.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Μεσολογγίου. Την προανάκριση ενήργησε το Τμήμα Ασφαλείας Μεσολογγίου.

Γραφείο Τύπου Αστ. Δ/νσης Περ. Δυτικής Ελλάδας

Από τους αστυνομικούς του Αστυνομικού Σταθμού Γαβαλούς σχηματίστηκε δικογραφία για κλοπή σε βάρος αγνώστων δραστών, οι οποίοι χθες (3-12-2017) τα ξημερώματα, στο Αγγελόκαστρο παραβίασαν πόρτα αποθήκης 43χρονου ημεδαπού και αφαίρεσαν δοχεία με δυο τόνους βρώσιμες ελιές, συνολικής αξίας (4.000) ευρώ.

Γραφείο Τύπου Αστ. Δ/νσης Περ. Δυτικής Ελλάδας

Στις 11:00 περίπου το πρωί συγκεντρώθηκαν στα διόδια της Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, της Κλόκοβας και του Αγγελοκάστρου στην Ιόνια Οδό, μέλη του ΠΑΜΕ που σήκωσαν συμβολικά τις μπάρες θέλοντας να διαμαρτυρηθούν με αυτό τον τρόπο για τα διόδια στους αυτοκινητοδρόμους και ζητώντας την οριστική κατάργηση τους.

Η κινητοποίηση αναμένεται να διαρκέσει συνολικά περίπου μιά ώρα.

Οι διοργανωτές της κινητοποίησης στην ανακοίνωσή τους αναφέρουν:

«Πρόσφατα ολοκληρώθηκαν οι βασικοί οδικοί άξονες της περιοχής μας. Αυτά τα έργα λοιπόν, που θα έπρεπε να αποδίδονται αδάπανα στο λαό, καλείται να τα πληρώσει, μέσω των διοδίων, διπλά και τριπλά. Η ίδια η ζωή επιβεβαιώνει ότι το κριτήριο για την κατασκευή τους δεν είναι η κάλυψη των λαϊκών αναγκών.

Κριτήριο της κατασκευής των οδικών αξόνων είναι, με βάση τη στρατηγική της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τους αντίστοιχους σχεδιασμούς, να εξυπηρετείται η γρήγορη και φτηνή μεταφορά των εμπορευμάτων, των επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται στους αντίστοιχους κλάδους. Τα λαϊκά στρώματα πληρώνουν την κατασκευή των δρόμων, πληρώνουν και τη χρήση τους, αφού έχουν παραχωρηθεί για μακροχρόνια εκμετάλλευση στους επιχειρηματικούς ομίλους.

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, παίρνοντας λοιπόν τη σκυτάλη από τις προηγούμενες, όχι μόνο διατηρεί τους υπάρχοντες σταθμούς διοδίων σε όλη τη χώρα, αλλά τους επεκτείνει. Εξακολουθεί να έχει σε πλήρη ισχύ το χαράτσι των διοδίων. Μετατρέπει τις λαϊκές ανάγκες, όπως είναι η λαϊκή ανάγκη για ασφαλή και γρήγορη μαζική μετακίνηση, σε εμπόρευμα για να έχουν κερδοφορία οι επιχειρηματικοί και κατασκευαστικοί όμιλοι, το μεγάλο κεφάλαιο.

Όμως, δεν είναι μόνο το κόστος των διοδίων που επιβαρύνει τα λαϊκά στρώματα, αφού υψηλότατο είναι το τίμημα που έχει καταβάλει το Δημόσιο στις κοινοπραξίες για την κατασκευή τους, ενώ πρέπει να υπολογίζονται και τα έσοδα των διοδίων που εισπράττονται όλα αυτά τα χρόνια από τους παραχωρησιούχους, ακόμη και το χρονικό διάστημα που τα έργα είχαν σταματήσει.

Στην Ιόνια Οδό, το έργο θα εκμεταλλεύεται για 30 χρόνια η εταιρεία παραχώρησης “Νέα Οδός” (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ), το συνολικό κόστος του ξεπέρασε το 1,2 δισ. ευρώ κι από αυτά περίπου 200 εκατ. φαίνεται να είναι τα ίδια κεφάλαια που κατέβαλε η εταιρεία. Το υπόλοιπο ποσό καλύφθηκε από την απευθείας συμμετοχή του Δημοσίου ύψους 330 εκατ. ευρώ, δάνεια με εγγύηση του Δημοσίου και έσοδα από τα διόδια για το διάστημα 2008 – 2015.

Το συνολικό κατασκευαστικό κόστος για τον οδικό άξονα Κόρινθος – Πάτρα, έχει αναληφθεί από την “Ολυμπία Οδό” (VINCI, HOCHTIEF, J&P ΑΒΑΞ, ΑΚΤΩΡ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ) ανέρχεται σε 1,834 δισεκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα ίδια κεφάλαια κάλυψαν το 9% του κόστους, το υπόλοιπο 39% από κρατικά και κοινοτικά κονδύλια, το 29% από δάνεια με την εγγύηση του Δημοσίου και το 23% από τα έσοδα των διοδίων για το διάστημα 2008-2015.

Όπως γίνεται ξεκάθαρο πρόκειται στην πραγματικότητα για έργα που κατασκευάστηκαν κατά βάση με κρατικά κονδύλια, που ωστόσο θα τα εκμεταλλεύονται για τα επόμενα 30 χρόνια οι παραχωρησιούχοι και οι τραπεζικοί όμιλοι που θα εισπράττουν τα επιτόκια για τα δάνεια που χορήγησαν. Μάλιστα, όλες οι μέχρι σήμερα κυβερνήσεις έχουν δεσμευτεί έναντι των μονοπωλιακών ομίλων ότι σε περίπτωση που τα έσοδά τους από τα διόδια πέσουν κάτω από ένα όριο (για παράδειγμα εξαιτίας της μείωσης διέλευσης οχημάτων), τότε το κράτος θα τους παρέχει επιδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό.

Η εργατική τάξη, συνολικά τα εργαζόμενα λαϊκά στρώματα από τη μέχρι σήμερα πείρα τους γνωρίζουν ότι δεν μπορεί οι εργαζόμενοι, οι άνεργοι, οι επαγγελματίες, οι μικροαγρότες να πληρώνουν διπλά τους δρόμους ώστε να εξασφαλίζουν κέρδη μια χούφτα εταιρείες-μονοπώλια.

Επομένως, έχουν κάθε λόγο να ενισχύσουν τους αγώνες τους και για τη διεκδίκηση άμεσων αιτημάτων όπως η κατάργηση όλων των διοδίων για το λαό, αλλά και για να γίνει ο ίδιος ο πραγματικός ιδιοκτήτης του δημόσιου πλούτου που σήμερα λυμαίνεται μια χούφτα κεφαλαιοκρατών.

Σε ό,τι αφορά τις προσπάθειες ορισμένων φορέων της περιοχής μας για χιλιομετρική χρέωση, κατάργηση κάποιων πλευρικών σταθμών ή τη μεταφορά τους σε άλλα σημεία, δωρεάν μετακίνηση κατοίκων ορισμένων χωριών και πόλεων, υπογραμμίζουμε το εξής. Κάθε άλλο αίτημα, πέρα από την πλήρη κατάργηση όλων των διοδίων, την ακύρωση της σύμβασης – παράδοσης των εθνικών οδικών δικτύων στους επιχειρηματικούς ομίλους, την ελεύθερη κίνηση στο οδικό δίκτυο, συνιστά αποπροσανατολισμό του λαού και κάλπικη αντίθεση στα διόδια, στη ληστεία που γίνεται.

Απαιτούμε εδώ και τώρα κατάργηση όλων των διοδίων στους μεγάλους οδικούς άξονες και τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου. Όλα τα μεγάλα έργα υποδομών να αξιοποιούνται προς όφελος του λαού. Συγκοινωνίες υπέρ του λαού, δημόσιες, φτηνές, τακτικές, δωρεάν για τους ανέργους, άπορους, μερικά απασχολούμενους, φοιτητές, μαθητές».

Πηγή: agriniopress.gr

Διαγράμμιση κατά μήκος της διαδρομής από Καλύβια έως την είσοδο Αγγελοκάστρου έγινε περίπου πριν ένα μήνα, μιας και τα όρια του δρόμου δεν διακρίνονταν από τους οδηγούς και υπήρχε κίνδυνος ατυχημάτων.

Ειδικά τις νυχτερινές ώρες κάποιος που οδηγούσε δεν μπορούσε να ξεχωρίσει τα όρια του οδοστρώματος και ταυτόχρονα η έλλειψη φωτισμού και η βλάστηση που «έκρυβε» τον παρακείμενο αρδευτικό αύλακα, δυσκόλευε ακόμη περισσότερο την κατάσταση.

Οι λευκές γραμμές της διαγράμμισης, σε ένα δρόμο που έτσι και αλλιώς απαιτεί τη μέγιστη προσοχή κατά την οδήγηση, θα υποβοηθήσουν και θα βελτιώσουν την οδική κυκλοφορία στη συγκεκριμένη περιοχή.

Θα σημειώναμε ότι κρίνεται απαραίτητο, μετά από 50 χρόνια από την αρχική κατασκευή της, η διαδρομή Καλύβια-Αγγελόκαστρο-Σταμνά-σύνδεση με Ιόνια Οδό, μήκους 12 χιλιομέτρων θα πρέπει να διανοιχτεί στο πλάτος της και να βελτιωθεί σε κάποια σημεία της, μιας και οι κυκλοφοριακές ανάγκες είναι πλέον περισσότερες και πρέπει να εξασφαλίζονται οι αναγκαίες συνθήκες ασφαλούς οδήγησης.

Πηγή: kalyvia.gr

Συνελήφθησαν, χθες το πρωί στο Αγγελόκαστρο, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας  του Τμήματος Ασφαλείας Μεσολογγίου, τρεις αλλοδαποί άνδρες, υπήκοοι Αλβανίας, ηλικίας 32,31 και 30 ετών, οι οποίοι είχαν εισέρθει και διέμεναν παράνομα στη Χώρα.

Γραφείο Τύπου Γεν. Αστ. Διεύθυνσης Περ. Δυτικής Ελλάδας

Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι στο Αγγελόκαστρο Αγρινίου, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Σταθμού Γαβαλούς, ένας 42χρονος ημεδαπός, διότι σύμφωνα με καταγγελία, παρείχε δηλητηριασμένη τροφή σε σκύλο ημεδαπού, με αποτέλεσμα το θάνατό του.

Γραφείο Τύπου Γεν. Αστ. Διεύθυνσης Περ. Δυτικής Ελλάδας

Σελίδα 3 από 7

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ΑΙΧΜΗ, πρώτης σε κυκλοφορία και αναγνωσιμότητα στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ειδήσεις, σχόλια, ρεπορτάζ, κοινωνικά, αθλητικά, μικρές αγγελίες

Η Αιτωλοακαρνανία